Muita joilla epäsäännöllinen kierto???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kun yritätte raskautua, onko teillä jotain " poppaskonsteja" ? Mä tikutin ovulaatota tästä ekasta yrityskierrosta, mutta ajattelin yrittää pärjätä ilman seuraavat. Jotenkin vain tulee niin suoritusmainen olo, eikä nauti niin seksistä.... Ja ku stressaa, ni sitä huonompi todennäköisyys raskautua. Onko kenelläkään kokemusta esim. luontaislääkkeestä, joka tasoittaisi kiertoa?

Kommentit (2)

Vierailija

Käytetään ensisijaisesti vaihdevuosioireiden hoitoon, mutta toimii myös tässä. Luontaistuote, joka optimoi omaa hormonitoimintaa.

Mulla itsellä takana useamman vuoden vuotohäiriö, joka loppuaikana tarkoitti sitä, että koko kierto (28 pvä) vuosi verta enemmän tai vähemmän. Örks. Kävin homeopaatilla, sain lääkkeet (Pulsatilla ja Sepia) ja mm. tätä Vitamore Totalia, ja nyt lääkitystä takana vajaa kuukausi ja mun hormonitoiminta on palautunut ennalleen! Ei enää ainaista kipuilua ja vuotoilua. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija

Pitkäkiertolaisilla on oma pinonsa, pitkikset, olet tervetullut mukaan porukkaan, jos siltä tuntuu. Osalla kierrot välillä lyhentyvät ylilyhyiksikin, joten meitä on moneen lähtöön.

Eipä kukaan meistä pitkiksistä ole tainnut löytää luontaislääkitystä, joka olisi tasoittanut kierrot. Laihdutuksella ja hormonilääkityksellä on kuitenkin hyviä tuloksia saatu aikaan. Itse olen raskaana kolmannen clomikuurin seurauksena.

Söin yritysaikana hormoninappien lisäksi: Multitabs 2+ -vitamiineja (raskaana oleville, raskautta suunnitteleville ja imettäville tarkoitettu) lähinnä foolihapon vuoksi, helokkiöljyä (pitäisi vaikuttaa kohdun limakalvoon) ja kalaöljyä (jos syö omega-6 rasvahappoja kuten helokkiöljyä, pitäisi syödä myös omega-3:sta). Helokkiöljyssä oli myös lisänä E-vitamiini, joka saattaa edesauttaa raskautumista??

Tsemppiä epäsäännöllisten kiertojen kanssa!

Mia79 ja masumöyrijät rv 32+3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat