Toivoisitko, että oma tyttäresi jäisi vuosikausiksi kotiäidiksi?

Vierailija

Mulla on jotenkin sellainen velvollisuudentunne, että pitää itse töissä käymällä osoittaa tyttärelle, että äidit/naiset käyvät yhtälailla töissä vaikka miehen palkalla hyvin tultaisiinkin toimeen. Tytär on jo 6v, joten ymmärtää jo kaikenlaista.

Kommentit (11)

Vierailija

itse en olisi missään tapauksessa töissä, jos jotenkin tultaisiin toimeen miehen palkalla. Olisi suurperheen elämä hiukan helpompaa ja kiireettömämpää. En ole urasuuntautunut, vaikka olenkin akateemisesti koulutettu.

Vierailija

Mutta kun mies haluaa todellakin että hoidan yhteisiä lapsiamme kotona. Tietysti menisin töihin, jos yhteisesti päättäisimme niin. Lapseni saa tehdä niin kuin parhaakseen näkee, ja tuen hänen päätöksiään. En halua olla sellainen kun äitini nyt, on ollut kotona aina lasten kanssa ku olimme pieniä, nyt on koko ajan patistamassa mua töihin!!

Vierailija

Eniten toivon, että ymmärtää kuitenkin tehdä niinkuin itse tahtoo eikä sen mukaan, mitä yhteiskunta painostaa, mitä äitinsä sanoo taikka miten kuvittelee, että hänen muka on tehtävä.

Vierailija

Minusta on kurjaa tuo toisen palkalla eläminen oli sitten naimisissa tai ei. Se ei ole reilua sitä työssäkäyvää kohtaan.

Ja kuka sitä muuten on sen melkein 40 vuotta kotiäitinä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat