Huolestuttaa..

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moro!

Alkoi huolestuttamaan, kun raskausoireet on alkaneet vähenemään.Viikkoja kasassa nyt tasan 7 ja parin viime viikon ajan väsy ja paha olo on ollut jokapiväinen ystäväni.Mutta nyt huomaan, että en oo niin väsy tai huonovointinen enään.

Onko muilla ollut tälläisiä ns. parempia päiviä raskauden ensi kolmanneksella ja silti masussa " toukalla" kaikki kunnossa?

Takana kolme alkuraskauden keskenmenoa, joissa oireita ei ole ollut laisinkaan eli en tiiä mitä pitäs nyt tehä tai ajatella!

Kiitos jo etukäteen vastanneille!

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla raskausviikkoja kasassa 6+2 ja oireita ei tunnu enää olevan juuri lainkaan. Odotan kolmatta lastamme ja aikaisemmissa raskauksissani olin todella huonovointinen rv16 saakka. Nyt ei pahasta olosta oo tietookaan, eivätkä edes hajut tunnu mitenkään erityisen voimakkaalta. Voisko olla, et raskausoireet alkaa kunnolla vasta rv 8? Vai pitäisköhän mennä ultraan tarkistuttaan asia?

Vierailija

itsellä on takana juuri kuvaamanne tyyppinen tilanne: olin onnellisesti raskaana, mutta jossain rv 6-7 tienoilla raskausoireet vain katosivat. Olin myös todella huolissani, mutta kaikki vain vakuuttelivat, että eiköhän asiat ole ok, kun vuotoakaan tms ei tullut. No, sitten lopulta viikolla 10 alkoi ihan pikkuisen tuhruttaa, joten pääsin päivystyksenä ultraan. Tulos: tuulimunaraskaus. Kyllä siinä maailmani romahti... Tämä oli ensimmäinen raskauteni kolmisen vuotta sitten, sen jälkeen olen saanut pienen, ihanan tytön :).

En tosiaan halua huolestuttaa lisää, mutta itsellä vain jäi tuosta raskaudesta hyvin tyrmistynyt olo; ajattelinhan lähes 3 kk, että masussa kasvaa joku.. ja kun ei kasvanutkaan, niin.. Sen jälkeen tuossa toisessa raskaudessa olikin tuskaa odotella ekaa (np-)ultraa.

Mennäkkö ultraan vai ei? Voih, kumpa osaisin vastata tuohon puolestanne - itsellä asian myöhäinen toteaminen auttoi siihen, etten tarvinnut kaavintaa tms, vaan tuulimunaraskaus päättyi itsestään. Ja siitä on kiistaton etu jatkoa ajatellen!

Tsemppiä odotukseenne! Toivottavasti teillä on kuitenkin kaikki hyvin - on myös olemassa oireettomia, onnistuneita raskauksia :).

yst. t. milkynen

Vierailija

Mulla esikoista oottaissa ei ollu minkäänlaisia oireita ennenku jostain rv10 lähtien ei ruoka maistunu.Mut siis ei tuntunu miltään missään. Nyt toisen kohalla alusta asti ollu paha olo... Eli ei se aina tarkota et tarttee huolestua... Vaikka sanotaanhan sitä et sillon on kaikki hyvin ku on pahoinvointia..... Mut ainaki terve esikoinen oireettomalla odotuksella..... :o)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat