Voiko poliisi kertoa aviomiehelle esim. vaimon ylinopeussakoista?

Vierailija

Näin ainakin tapahtui ja mies sai silmittömän raivokohtauksen minulle puhelimessa, olisi varmaan käynyt päälle mikäli olisin ollut lähellä.

Kommentit (13)

Vierailija

niin totean vain, että kyllä minä suuttuisin miehelleni ylinopeussakoista! Täysin turhaa rahanmenoa! Lähtekööt aikaisemmin liikkeelle jotta ehtii ilman ylinopeutta >:(

Vierailija

Auto on kyllä miehen nimissä. Sakkolappusessa oli epäselvyyksiä jota tulivat minulta kysymään. Kun en ollut kotona kertoivat miehelleni sakoista! Eivät kertoneet kuitenkaan sitä epäselvää asiaa josta sanoivat soittavansa minulle myöhemmin.

PS: Niin ja jätän kyllä joku päivä ton sian jolle ei uskalla edes kertoa jos on saanut sakon.

Vierailija

Oli tokat ylinopeussakot vaikka kortti on ollut 15 vuotta. Jäi vain jostain syystä huomaamatta 60-kyltti ja jatkoin tutkaan vajaata 8-kymppiä. Harmitti tietenkin itseänikin ne sakot ja olisi ollut kiva jos olisi ollut mies jonka kainaloon käpertyä ja joka lohduttaisi että kerrankos nyt noin käy. Nyt sain tietty tuplahuudot ja mies uhkasi erollakin kun olen salannut häneltä sakot ja epäili tietty mitä muuta häneltä salaan. Mun olo on muutenkin tosi kurja ja kelvoton. Kumpa osaisin tehdä aina oikein.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

PS: Niin ja jätän kyllä joku päivä ton sian jolle ei uskalla edes kertoa jos on saanut sakon.

Ei sakot nyt NIIN iso synti ole...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat