PLEASE! Mielipiteitä tästä asiasta...

Vierailija

Minulla olisi kerran viikossa eräs tapaaminen, kestää 2tuntia, ja se olisi toisaalta tärkeä itselleni, muttei pakollinen. Ainut, että se on juuri siihen aikaan etten saa lapsilleni hoitajaa kotiin, paitsi MLL:n kautta saisin..

Lapset on reilu 1v ja 3v, eivätkä ole olleet tuntemattomalla hoidossa ikinä, ja kuopus vain 3krt hoidossa muutenkaan... Ajatus ahdistaa suunnattomasti päästää joku tuntematon kotiin(koti on jotenkin niin " pyhä" paikka ittelle) hoitamaan lapsia, ja varmasti miettisin koko 2tuntisen, miten lapset pärjää (kuopus vierastaa aika paljon) ja eihän kukaan pengo asuntoa mielenkiinnosta...

Olisikohan vain parempi unohtaa koko tapaamiset... ?

Kommentit (6)

Vierailija

itsellä oli kans tosi vaikea aluks viedä hoitoon kun aina oli lasten kans mutta kun pääse hieman itse " ulkopuolelle" niin osaa laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin.varmasti hyöty on suurempi jos menet tapaamisiin ja otat hoitajan kun että jos jätät menemättä ja et " luovuta" lapsia vieraalle hoitajalle....

Vierailija

Laita ahdistus syrjään ja tilaa sieltä MLL:ltä hoitaja. Lapset varmasti tottuu muutaman kerran jälkeen viimeistään, ja se tekee heillekin ihan hyvää. Jos tulee muutenkin joskus pakkorako laittaa lapset hoitoon vieraammalle ihmiselle niin tietävät lapsetkin jo, että äiti tulee kyllä eikä tarvitse panikoida. Kahden tunnin jaksot on juuri hyviä totutteluun. Sitäpaitsi kaikista omista menoista ei kannata luopua. Kokemuksesta voin kertoa, että sellainen tilanne on iso riski masentua. Pieni hetki ilman lapsia silloin tällöin piristää kummasti, ja sitä kautta vaikuttaa myös lapsiin positiivisesti kun itse jaksat paremmin! Tsemppiä vaan, kyllä ne lapset pärjää joskus ilman suakin hetken aikaa! Pakkohan niiden on, jos ne meinaa isompina alkaa elää omaa elämää...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat