Onko se vaan niin, että miestä ei voi pakottaa viihtymään lapsen kanssa...?

Vierailija

Olen nyt kohta 1.5 vuotta odottanut isyyden heräämistä, miehen itsensä halua hoitaa lasta, omatoimista askelta lapsen suuntaan mutta ei. Eroahdistusta ja äiti-kautta on riittänyt ja loppua ei näy, mie syyttää minua " äitikeskeisestä" kasvatuksesta, kaksin kun lapsen kanssa olemme päivät. Mies on aina menossa, vapaa-aika menee harrastuksiin ja kavereiden näkemisen. Ikää on jo yli 30v, siitä ei pitäisi olla kyse. Mutta kaikki pienikin vapaa-aika pitää kun uhallakin uhrata muualle kuin meidän kanssamme viettämiseen. Yritän jättää miestä yksin hoitamaan lastaan, mutta niitäkin mahdollisuuksia on tosi harvoin. Silloin lapsi on mielissään ja isä myös, eikä lapsi itke parääni. Kun olemme kaikki kolme kotona, lapsi roikkuu minussa kiinni eikä halua kuullakkaan isästään....ei anna isänsä syöttää, ei pukea, ei halua

leikkiä, minun kanssani vaan, ikää siis kohta jo märtää...

1v4kk.

Viikonloput hurahtaa ohi ja aika lapsen kanssa jää aina minimiin, kaikkeen muuhun kyllä oli aikaa...

Ahdistus ja avunhuuto!!!!

Kommentit (2)

Vierailija

Ap:lle sanoisin sen verran että mieti tarkkaan elätkö se oikean kanssa. Jos miestä ei koskaan kiinnosta viettää aikaa perheensä kanssa ehkä kaikki ei ole ihan kohdallaan. Oletko kotiäiti? Yksi syy miehesi käytökseen voi löytyä juuri tuosta. Eli miehesi ei koe teidän olevan enää tasavertaisia aikuisia perheessä.

Itsepä kokemuksesta viisastuneena ja nykyiseen parisuhteeseen äärimäisen tyytyväisenä en näkisi sinun tilanteessasi muuta ratkaisua kuin ukko pellolle ja miettimään mikä hänelle on tärkeää. Kaverit ja omat menot vai perhe? Ketäänhän (miestä) ei valitettavasti voi pakottaa lastensa kanssa viihtymään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat