Vierailija

Monilla naisilla on usein toistuva, selittämätön hiivatulehduskierre. Teidän miehenne käyvät vieraissa! On ihan tutkittu juttu, että emättimen bakteerikanta häiriintyy, kun se joutuu tekemisiin vieraan bakteerikannan kanssa. Pistäkää miehenne tilillle asiasta!

Kommentit (20)

Hmm.... kaverillani on tosi paha hiivakierre ja sen mies asuu arkipäivät toisella paikkakunnalla työkomennuksen takia. Ei parane silti mennä vihjailemaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

- ravaan kokoajan vierassa.

- miehenikin ravaa.

- syön paljon pullaa ja valkoista leipää sekä karkkeja.

- antibioottikuurejan on ollut, mutta ei HIIVAA!

sanaa selittämätön hiivatulehduskierre. Eli jos sinulla on yksikään näistä, niin aviomiestä ei välttämättä tarvitse epäillä:

-ravaat itse jatkuvasti vieraitten miesten sängyissä

-käytät ylenpalttisesti valkoisia jauhoja ja sokeria

-sinulla on antibioottikuuri

-olet aina ollut altis hiivatulehduksille, vaikket harrastaisi ollenkaan seksiä

Mutta jos ei, niin seuraavaksi voi alkaa epäilemään miestä :)

ap

ihan aina se ei johdu siitä. itsellänikin on jokaisen uuden seksikumppanin myötä aina tullut hiivaa ja virtsaputkentulehdusta. mutta ihan TODISTETUSTI usein toistuva inhottava hiivatulehdus voi ihan yhtä hyvin tulla muustakin syystä kuin siitä että bakteerikanta häiriintyy vieraista seksikumppaneista.

Joillain tutuillani on esim sellaista usein toistuvaa hiivaa vaikka heillä ei ole seksielämää parhaillaan laisinkaan.

Mulla oli hiiva pari kertaa, kun harrastin irtosuhteita.

Exäni harrasti myös.

Sitten löysin kunnon miehen, lopetin irtosuhteet, jätin exän ja

hiivaakaan ei enää ole sen koommin ollut.

Yhden kanssa on mukavampaa, turvallista ja pysyy terveenä.

" " " " " " " ...sitten naiset käyvät ihan itse vieraissa ja sotkevat oman bakteerikantansa.... ei siihen välttämättä tarvita omaa ukkoa väliin..." " " " " " "

[/quote]

Toivottavasti nyt kaikki jotka tätä palstaa lukee ymmärtää, että ei se ihan noin mustavalkoista ole. Hiiva todellakin voi tulla muistakin jutuista kun seksielämän häiritsemästä bakteerikannasta. Itselläni eka hiiva oli ennen kuin edes aloitin seksielämän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat