Vähän mua nauratti, kun ystäväni on ostanut lapselleen

Vierailija

Reimatecit (98e), vaikka lapsi 10kk on just vasta oppinut vähän ryömimään. Mitä se niillä tekee, kun makaa vaan vaunuissa, kun ne haalarit on tehty kestämään kovaa leikkikulutusta.

Ja uskokaa tai älkää, kyseessä EI ole AV-mamma! :D

Niin ja kateellinen en ole, vaikka omalla lapsellani on ihan tavalliset Reima-haalarit... :DD

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

rauhassa. Jonathan haalareista olen myös kuullut paljon hyvää ja seuraavaksi varmaan kokeilen yhden sellaisen sittenpähän tiedän onko saman arvoiset.

Vierailija

kun se menee alta aikayksikön pieneksi! Ei voi tajuta näitä lastenkin statussymboleita nykyään.. Pitää olla reimatecit, tripptrappit ynnä muut hienot ja kalliit vehkeet. Mitä hienommat, sen paremmat ja sen enemmän niitä pitää mainostaa joka paikassa, että meidän Matilla on muuten niiiiiin kalliit nämä ja nämä. Voi hyvänen aika!!! Mutta kai se on niin, että kun omassa elämässä ei ole millä PÄTEÄ pitää päteä lapsen kustannuksella.

Vierailija

Ainakin esikoinen tykkäsi ryömiä maassa jo ennen kuin oppi kävelemään, ja nyt kun kuitenkin ulkoilen enemmän vauvan kanssa kun esikoinen tahtoo ulos niin tahdon että vauvalla on ryömimistä kestävä, kosteussuojattu puku. Todennäköisesti Reimatec siksi että niissä on mielestäni kauneimmat värit.

Naura vaan, miksi en ostaisi kaunista pukua kun mulla kerran on sellaiseen varaa?

Vierailija

mua aina naurattaa ne äidit, jotka ostaa jotain tiettyä merkkiä esim. just reimaa PIPONKIN, vaikka murto-osalla siitä rahasta saisi jonkun paljon kauniimman päähineen.

Vierailija

Istuu, leikkii ja kävelee tukea vasten!? Parin kuukauden kuluttua mahdollisesti jo kävelee. On jo kauan käynyt leikkimässä ja ulkoilemassa perheen kanssa.

Vierailija

Siis. Olisinkin ymmärtänyt sen ostoksen, jos vauva jotenkin olisikin halukas ryömimään maassa tms, mutta kun ei osaa vielä liikkua kunnolla ja sitten myöhemminhän se haalari jääkin jo pieneksi! AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat