Kaikki tuntemani muusikot ovat oikeasti hiukan omituisia!

Vierailija

En pystyisi elämään muusikon kanssa. Miehet ovat sellaisia " haahuja" eli uppoutuvat johonkin omiin maailmoihin ja saattavat olla pitkän tovin hiljaa ja miettiä. Sitten muutaman minuutin päästä vastaavat kysymykseen...pitkät piuhat vai mistä johtuu ettei ne herneet siellä aivoissa kohtaa sen nopempaa??

Toki siis joillekin muusikot varmaan sopivat, olisiko sitten toiselle muusikolle?? : )

Kommentit (8)

Vierailija

Olen itse lahjakas kirjoittaja ja mieheni taas toimii itsenäisenä yrittäjänä musiikin parissa, vaikkei varsinaisesti enää ole muusikko. Onhan hän haahu, mutta ei se minua haittaa. Itse olen huomattavasti organistoituneempi, joten perheen arki sujuu ihan hyvin. Hänen joustavat työaikansa antavat hyvät mahdollisuudet hoitaa lasten asioita ja muuta, mihin minä en repeä.

Vierailija

joo samaa mieltä - elämänhallinnan taidot hukassa. Ei se muusa oikeasti tarkoita inspiraation lähdettä vaan käytännön asioiden hoitajaa.

nim.merk. muusikkopoikaystäviin erityisen kyllästynyt

p.s. Jos joskus vielä seuraavaa suhdetta tulee, se on taatusti jonkun muun kuin muusikon kanssa.

Vierailija

Se on haahu vain kun on sävellyskausi menossa, muuten älyää hommat ihan hyvin. Kyl se välillä ärsyttää kun toinen istuu illat koneella ja väsää musaa. Mut on ne tuloksetkin sit hyviä :)

Vierailija

taiteilijoilla taitaa olla monesti vaikeuksia mielenterveyden kanssa.... niitä ajatuksia sit puretaan " taiteeseen" , oli se sitä olevinaan musiikkia tai mitä tahaansa puuhastelua.

Niinhän ne aina psykiatrian potilaatkin laitetaan maalailemaan.. mikä lie tarkoitus.?? Liekkö yrittävät sit niistä teoksista tulkita missä meni vikaan

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat