Maksakaa itse pelkosektionne!

Vierailija

Naurettavaa, että joku ei " uskalla synnyttää" ja sitten pitää veronmaksajien kustantaa monen tonnin leikkaus.

Annetaan nekin rahat lapsettomien hoitoon! Mikä oikeus ihmisillä on vaatia " luonnottomia" hoitoja luonnollisiin asioihin...sen enempää kuin lapsettomuusongelmasta kärsivällä on oikes saada hoitoa tilaan, jonka joku sairaus useimmiten aiheuttaa.

Kun nyt joku kuitenkin inisee vastaan, niin itselläni ei ole lapsettomuusongelmaa ja olen synnyttänyt lapseni alakautta helvetinmoisten kärsimysten jälkeen. Uskokaa tai älkää, ihan sama!

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Klamydia aiheuttaa munatorvien tukkeutumista joskus ja on pieni tekijä lapsettomuuden suuressa meressä. Ihmeellisen paljon vääriä uskomuksia esim. lapsettomuuden syistä, vaikka niistä nykyään on vauva-lehdessä yms vähän väliä. Miksi yhteiskunnan pitäisi tulea pelkosektiota. Pelkohan on ihan itse kehitettyä eikä siihen ole lääketieteellistä syytä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

sellaisia jotka eivät ole vielä kertaakaan synnyttäneet, mutta silti haluavat sektion. Itse tiedän yhden sellaisen tapauksen. Minusta se on aika raukkamaista. Varmuuden vuoksi tehdään sektio ettei tarvitse kokea niitä kipuja! Olen samaa mieltä tältä osin ap:n kanssa!

Vierailija

Miksi ei? Siinäpä vasta kysymys, johon ei järkevää vastausta löydy. Jos miehet synnyttäisivät, kaikille haluavat saisivat sektion.

Vierailija

onko lääkärin koulutuksella vaikea tajuta et kun pelko hallitsee elämää ja raskautta,niin se vaikuttaa myös lapseen,eli kun sit vihdoin saa leikkaus päätöksen niin nauttii myös raskaudesta.

Itse olin kuolla viimeiseen raskauteen siksi koska oli sektioita tehty,en nyt rupee sen tarkemmin tässä sitä selittää,ei sektiokaan ole vaaraton seuraavia raskauksia ajatellen,enpä minäkään tuota osannut ajatella ennen kun sattui omalle kohdalle.

Vierailija

Myönnän, että tämä oli provo. Olen kyllä lääkäri ja sitä mieltä, että kyllä pelkosektiokin voidaan korvata. Mutta ajatelkaa sitä,että eiköhän siinä tapauksessa lapsettomuusongelmat yhtä lailla vaadi yhteiskunnan tukea. Niihin kun löytyy usein ihan sairaudesta johtuva syykin.

Usein ihmiset näkee vain sen, mikä itseä koskettaa ja kaikki muu ,ei kuolemaanjohtava-vika, on " turhaa hoitoa" .

HERÄTYS!

P.s Pelkosektiot todella kuormittavat ja vievät tilaa muilta leikkauksilta. Niitä kun ei voida loputtomasti lykätäkään.

Vierailija

aslääkärissä vaikka pelkään niin perhanasti.

Ja kun suurin osa ei edes halua käsitellä pelkoaan, puukon alle vaan sehän on OIKEUS.

Ja saatanan tyhmät akat vielä lukee jostain netistä jotain kauhusynnytyskertomuksia eikä osaa ollenkaan suhteuttaa niitä esim. siihen, kuinka paljon synnytyksiä tapahtuu ja kuinka niistä vain murto-osa on niitä kamalia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat