Yläikärajasta - kokemuksia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei! Onko kellään kokemuksia, miten palveluntarjoajat tai kohdemaat suhtautuvat tuohon 40-45 vuoden yläikärajaan? PeLa toki otti meidät seuraavaan infoonsa, mutta " säännöissä" sanotaan, että vanhemmat ja lapsen välinen ero saa maksimissaan olla 45 vuotta. Mies täyttää vielä tänä vuonna 45, itse olen 30 v. ja jos käydään neuvonta ym. niin lapsi ehkä tulisi vuonna 2007, jolloin mies jo 47 ja minä 32.

Lähinnä askarruttaa se, että jos vasta neuvonnan käytyämme saadaan tietää, että ollaan liian vanhoja = turhia toiveita!

Kiitos jo etukäteen!

-mooli

Kommentit (4)

Vierailija

Joo, niin se varmaan on. Ja luinpa, että jotkut kohdemaista arvostavat myös taloudellista vaurautta, joten ehkä se sitten lopulta on kaikkien asioiden summa:=)

-mooli

Vierailija

Idässä päin ikää ja elämänkokemusta arvostetaan enemmän, joten Kiina ja esim.Filippiinit suhtautuvat ylärajaan joustavammin. Ilmeisesti ikäraja on Suomen päässä tiukempi, joten jos täältä saatte luvan, niin todennäköisesti saatte lapsen. Ja niinkuin aiemmassa viestissä sanottiin, eihän teidän tarvitse pikkuvauvaa adoptoida, on paljon leikki-ikäisiä lapsia vailla perhettä ja pieniähän hekin ovat!

Vierailija

Kokemusta ei ole, mutta silloin kun miehesi on 47-vuotias, teillähän on mahdollisuus adoptoida 2-vuotias tai sitä vanhempi. Eli eihän adoptio poissuljettu ole, vaan se ihan pikkuisen vauvan adoptoiminen. Käsittääkseni monet lapset hakuvaiheessa ovatkin jo melkein tuon 2 v.

Vierailija

Eli käsittääkseni se menee niin, että adoptioluvan saadessanne saatte luvan adoptoida yli 2-vuotiaan. Tämä siis täällä Suomen päässä. Eri maissa on sitten eri arvostuksia, Kolumbiahan toivoo nuoria vanhempia, Kiina taas arvostaa vanhempia.

Viisaammat varmaan voivat kertoa lisää :-).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat