Eka sauva?

Vierailija

Minkälaista suosittelette ensimmäiseksi hieromasauvaksi? Tulisi sopia myös yhteisiin leikkeihin miehen kanssa. Kokemuksia? Mistä olette tilailleet?

Kommentit (10)

Vierailija

Jos siis haluaa, että se miehen elinkin tuntuu vielä jossakin.

Esim. Hotlips-kaupassa on myynnissä pieniä versiota delfiinistä ja oliko se myyrästä. Onkohan niistä mihinkään? Mietin, että ne vois olla tohon esileikkikäyttöön sopivia? Ja ehkä niitä vois sitten käyttää vaikka peppusauvoina, jos ovat vaginaan liian mitättömiä. Kellään kokemuksia? En itse ole vielä raatsinut ostaa, kun en tiedä, menevätkö rahat kankkulan kaivoon.

Normaalikokoinen delfiinisauva on munkin mielestä masturboidessa hyvä. Tosiaan plussaa, että värisee sieltä latvasta eikä tyvestä.

Sellainen vinkki vielä, että tutkikaa sauvaa tarkoin kaupassa. Ettei materiaali ole esim. liian kova, tai ettei tuoksuisi millekään. Mulle sattui erään sauvan kanssa epämiellyttävä yllätys tuon tuoksun kanssa. Muuten kelpo, mutta täytynee hajun takia heittää roskiin. Paras ja laadukkain materiaali olisi silikoni. Ei allergisoi eikä tuoksu. Helppo puhdistaa. Silikonia on esim. Fun Factoryn sauvat. Niissäkin on delfiini.

Vierailija

Onko kokemuksia sellaisesta sauvasta josta juuresta " kasvaa" toinenkin sauva klitoriksem iloksi? Maksavat sen verran paljon etten ole raaskinut ostaa kun en tiedä tuntuuko missään... Entä mitä ihmettä ovat ne jotkut värisevät kuulat sauvojen sisällä? Vaikuttaako ne oikeasti jotenkin?

Vierailija

Tuolta toyheavenista tilattu slick&slim-sauva. Sopivan kokoinen (ei liian iso) ekaksi sauvaksi mun mielestä.. Kivan tuntusesta materiaalista tehty, oliskohan just tota jellyä, ja hyvä moottori! Oli tarjouksessa kun viikko sitten tilasin, taitaa olla vieläkin.. paketti tuli kolmessa päivässä, kun maksoin visalla.. eli nopeasti pelaa toimitus ainakin tuolla.

Vierailija

Ostin itse Florida Dolphin-hieromasauvan. Ei kylläkään ole ensimmäinen, mut itse tykkään eniten siitä vaikka useita omistankin.

Tilasin sen http://www.toyheaven.fi/ . Tosi nopee palvelu. Meni 1,5 vuorokautta tilauksesta kun paketti oli omassa postilaatikossa.

Mieskin tykkäsi kun vipra on sauvan päässä eikä juuressa niinkuin muissa omistamissani vehkeissä. Ainakin tuota sauvaa on kehuttu monessa paikassa ja siksi itsekkin päätin kokeilla. Suosittelen... Hintakin oli halvempi tuolla kuin monessa muussa paikassa. 20 euroa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat