hyvä ultra/lääkäri kouvolan seudulla?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Osaisiko joku kertoa missä kannattaisi käydä rakenneultrassa? On vaan tuo niskapoimu-ultra viikolla 12, mut tahdon mennä myös myöhemmin tutkittavaksi ja olis ehkä kiva tietää sukupuoli, kertooko kaikki yksityiset lääkärit sen jos näkee? Voisin mennä myös kotkaan jos siellä joku hyvä lääkäri.

Kommentit (2)

Vierailija

Laurema Ultratutkossa :( Itse kävin sillä alkuraskauden ultrassa, rv 7 ja ultra tehtiin mahan päältä (!) kun sillä ei ole emätinanturia. Väitti mulle ihan pokkana että ei se sillä näkyis paremmin kun nyt ultrakuvassa oli mustaa suttua, jossa oli vaaleaa suttua ja se oli vauva. Esikoisesta näkyi käden ja jalan alut jo tuossa vaiheessa. Eli voihan hän olla ihan hyvä lääkäri ja rakenneultrahan tehdään joka tapauksessa vatsan päältä, mutta mulle jäi vaan niin paha mieli tuosta käynnistä että en suosittele.

Kouvolan lääkäriasemalla väinölänkadulla on Kari Sistonen joka on ammattitaitoinen, mutta vähäsanainen mies :) Samassa paikassa ultria tekee myös joku naislääkäri, hänelle on hankala saada aikaa ja käyttää vuokralaitteita = korkeampi hinta. Mulla ei hänestä kokemusta.

Mutta kaikkein paras gyne mun mielestä on Lauri Pajari Lääkärikeskus Hansassa. On useamman kerran ultrannut mua sairaalalla kun raskauden alussa on ollut ongelmia. Mukava mies ja suosittelen. Hansassa on myös pari muuta gynekologia joista mulla ei kokemusta.

Ilmeisesti myös SPR:llä tehdään raskausajan ultria mutta siitä mulla ei ole enempää tietoa.

Vierailija

Taidan sitten mennä Pajarille tutkimuksiin. Olisiko jollain muilla vielä kokemuksia? Kertookohan Pajari sukupuolen? Onko hinnoista tietoa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat