Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on hyvä:!!!!!!!!!!! Ihan vedet tulee silmiin ku nauran!

Vierailija

Vierailija - 26.10. 14:17 vastaa tähän viestiin (14/29)

Jos et ole kokenut synnytyspelkoa niin ole hiljaa,

et tiedä mistä puhut.

Mulla eka pelkosektio,sen jälkeen rupesin pelkää sektiota,olisin maksanu mitä vaan jos olisin saanu synnyttää,no neljä lasta nyt sit sektioitu,et äläpä puhu asiasta mistä et tiedä mitään.

Kommentit (9)

Vierailija

Just tuon takia pitäis pelkosektioon olla tosi kovat kriteerit. Ei se oo mikään huvimatka sekään. Paljon vaarallisempi kuin alatiesynnytys. Senhän nyt tietää varmaan jokainen.

Vierailija

Miks jos toisella menee huonosti tai on jotain ongelmia niin se on hauskaa? Jos sulla menee kaikki hyvin niin olet leuhkiva ämmä ja jos kaikki ei mene niin hyvin niin olet naurettava? Ettekö te oikeesti osaa yhtään ajatella asioita toisen kannalta? Musta ei ainakaan ole yhtään kiva kuulla että jollain toisella ei mene hyvin ja vastaavasti osaan olla aidosti iloinen jos toinen kertoo olevansa onnellinen tai vaikka voittaneensa lotossa 7 oikein! Eihän tommoset ole muilta pois! Vai häiritseekö teitä henkilökohtaisesti toisten pelkosektiot, mitä ne teille kuuluu ja vielä jos se pelko on vaihtunut nyt sektiopelkoon niin ei varmasti ole hauskaa! Jos oikeesti kaikki keskittyisivät vain omaan elämäänsä ja lopettaisivat toisten arvostelun ja haukkumisen niin teidän omissakin perheissä voisi se onnellisuus nostaa päätään eikä tarvitsisi elämäiloa etsiä toisten kärsimyksistä!

Vierailija

En näe viestissä mitään hauskaa. Mutta kiva, jos te keskenkasvuiset, eläytymiskyvyttömät saatte tästäkin riemua päiväänne.

Ps. Minä en ole koskaan mitään kuolemakseni pelännyt, mutta silti pystyn eläytymään, ja yritän edes ymmärtää tunteita ja asioita, joita en ole välttämättä itse kokenut.

Uusimmat

Suosituimmat