Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Just kävin ultrassa..... ja herran jumala.....

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Just kävin lääkärissä ultrassa. Menin sen takia kun menkkoja ei oo kuulunut kahteen kuukauteen. Tarkoitus oli että nyt aloitetaan akeltarauhas hormoni kuuri, että menkat alkaa. Raskaustesti on tehty tk:ssa kuukausi sitten, se oli negatiivinen. Nyt pyysin kuitenkin ultraan pääsyä, kun mahaan koskee aina ihan omituisest, mutta muuten ei oo ollut mitään raskaus oireita. Varmistettiin vain tilanne että kyse ei ole esim. kohdu syövästä tai muusta... No tänään sit menin ultraan. riisuin paidan ja asetuin pitkälleni pöydälle. Lääkäri tutkaili kohtua ultralla ja sanoi että kohtu on laajentunut ja jotain täällä on. Se kutsui neuvola lääkärin paikalle. Se alkoi ultralla tutkia kohtua ja kohta kuului jo sydän äänet......... siis olen raskaana. Sanoi että aivan selvä sikiö, selvät sydän äänet. Arvaa meninkö shokkiin pöydällä. Onnellinen mutta shokissa. Vuosi yritetty lasta ja nyt se sitten ilmoitti itsestään näin... Kohta täytyy soittaa neuvolaan ja varata aika ultraan. Herran jumala, olen raskaana. Vihdoin oma nyytti.... :)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Oli ihana lukea toi sun viesti meni ihan kylmät väreet.Varsinkin kun teillä on tota yritystä takana jo jonkun verran.Meilläkin ekaa yritettiin 1,5 v ja kakkosta nyt maaliskuusta.

Vierailija

En tiedä kuinka plajon on viikkoja kasassa, hyvin vaikea arvioida. Huomenna soitan neuvolaan aikaa. Mutta kuitenkin sikiö ja sydänäänet olivat erittäin selvät.! Onnea sinnekin päin.. :)

Vierailija

Just tulin neuvolassa. Oli jotenkin niin epätodellinen olo. No kuitenkin, ultralla katsottiin ja koon perusteella raskausviikkoja on 8+1, mutta sanoi että voi olla 9+1. 15. marraskuuta on sitten lääkäri ja siellä taas selviää tarkemmin. Siellä se kohdussa pötkötteli ja sydän löi kauniisti. Nyt on sitten äitiyskortti käsilaukussa.... Masua kasvatellaan. =)

Vierailija

Ole kiltti ja pidä tuollaiset ajatuksen omana tietonasi.... muut iloitsee raskaudesta, jota on yritetty kauan. Ja sinä tulet ja kirjoitat tuollaista. He eivät ruvennet arvuuttelemaan raskausviikkoja, vaan se on neuvolan tehtävä, jonne menen tänään. Muille kans plussa onnea!! :)

Vierailija

Mä olen vähän tollo ja kokematon näissä, mutta luulis nyt että sillä ultralla ne nimenomaan saadaan selville, rvt siis. Mutta onnea kuitenkin :)

Vierailija

Oliko jo pitkällä?

Itselläni on keskimmäinen raskaus todettu samalla tavalla. Pissatestit aina negoja, ei menkkoja, mahakipuja tuli. Menin sitten lääkäriin ja sain lähetteen sairaalaan naisten polille. Itsellä pyöri kohdun ulkopuolinen raskaus mielessä sekä kasvaimet ym... Pääsin sitte sinne ultraan joka tehtiin sisäkautta ja lääkäri totesi hyvin pian että normaali sikiö siellä on ja vahvat sydänäänet, viikkoja oli kasassa jo 8+ jotain. Kyllä oli niin helpottunu ja onnellinen olo.

Vierailija

Meni ihan kylmät väreet lävitse kun luin kirjoitustasi! Kohtalo se osaa sitten puuttua ihanalla tavalla elämään :)

Onnea vielä kerran ja ihanaa odotusta!

t. Mikaela rv22+3

Vierailija

Kiitos paljon... tosin en voi oikein uskoa tätä todeksi. Tuntuu että kädet tärisee koko ajan ja on sellainen epätodellinen olo. :) Kaikille muillekin plussa onnea!

Vierailija

että tämä juttu on trolli. Anteeksi vain, jos olen väärässä. Ultralla KYLLÄ näkee, kuinka pitkä sikiö on =raskausiviikot. Toisekseen niissä ultrissa, joissa minä olen käynyt, sikiön sydänäänet ovat NÄKYNEET eivät KUULUNEET.

Ottaa aivoon nämä häröt tyypit :)

Vierailija

Kiitos ihanasta viestistä. Olen sinun kanssa samaa mieltä asiasta. Tänään se sitten selviää, monennellako ollaan. Itse epäilen jotain rv

7-8 oltaisiin menossa.

Vierailija

Muistan,kun huhuilit kadonneita kuukautisiasi ja siellähän olikin pikkuinen!

Tuolle ' Trollille' haluaisin kertoa,että läheskään kaikki,jotka käyttävät uä-laitteita,eivät todellakaan osaa laskea raskausviikkoja tai laskea niskapoimun paksuutta tai löytää asioita,joiden perusteella voi sanoa,että kaikki näyttää hyvältä viikkoihin nähden.Raskausajan uä-seulojen tekijät ovat erikoiskoiskoulutettuja juuri tätä tehtävää varten.Ja sitä paitsi uä-laitteissa on ääni!!

Heksuti,ole sinä vain onnellinen raskaudestasi,tarkat viikot selviävät seuraavassa kokeneen ultraajan käsissä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat