Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jesper Juniorin kotikutsuista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olisin kiinnostunut pitämään tuollaiset kotikutsut.. Asun isolla paikkakunnalla, mutta kaupungissamme ei ole kyseistä liikettä, kotimyyjiä kyllä löytyisi useampiakin. Onko joku pitänyt noita kutsuja kotonaan tai löytyykö täältä kotimyyjiä, jotka osaisivat kertoa asiasta? Toimiiko nämä kutsut ' tupperware' tyyliin? Eli kahvit talon puolesta, esittely ja tilaukset ja toimitus sitten jonkin ajan kuluttua? Montako vierasta pitäisi olla vähintään? Ylärajaa ei vissiin ole, kunhan sisälle mahtuu? Millainen valikoima tuotteita kotimyyjillä keskimäärin on? Ilmeisesti sekä ulko- että sisävaatetta? Kauanko nämä esittelyt yleensä kestävät?

Tulipa kysymyksiä.. Ajattelin nyt kysellä ja harkita vielä hieman ennenkuin otan kotimyyjään yhteyttä =)

Kommentit (1)

Vierailija

Ja oisin nytkin syksyllä pitänyt mutta meidän alueen esittelijät on vähän tauolla, toimittavat kyllä tilauksia, mutta eivät pidä kutsuja. Ja aika lähelle on kyllä tullu tuo liikekin. Kutsuille ei ole mitään ylä eikä ala rajaa vierasmäärälle. Tosiaan sinä keität kahvit ja laitat pullat tai mitä nyt itse haluat tarjota. Esittelijä esittelee tuotteita ja ottaa tilaukset vastaan. Tuossa maksu asiassa voi olla eroja eri esittelijöillä, mutta meillä on ollut sellainen että jotka on tilannut jotain niin toimittaa rahat minulle ja minä tilitän kaikki kerralla esittelijälle jonka jälkeen hän tuo tavarat tai voi antaa rahat siinäkin vaiheessa kun hän tuo tavarat. Tai olen kuullut myös että jokainen joka tilaa tuotteita niin maksaa tiettyyn päivään mennessä sille esittelijälle tilauksensa ja kun kaikki on maksanut niin esittelijä toimittaa tavarat kutsujen järjestäjälle ei siis jokaiselle tilaajalle suoraan. Siinäkin voi olla eroja eri esittelijöillä. Sitten sinä saa alennuksen tilausten mukaan eli mitä enemmän on tilausta niin sinä saat alennusta. Esittelijöillä on semmonen taulukko minkä mukaan alennus tulee, en nyt muista niitä summia että miten tulee. Se on siis joku prosentti sinun omasta tilauksesta. Siinäkin kyllä voi olla eroja. Ja esittelijöiden mukana olevissa vaatemalleissa on varmaan isoja eroja, toiset pitää lähes kaikkia kun taas jotkut eivät raski panostaa kovin paljon ja on vaan sesonkituotteita mukana ja sitten on kuvia muista. Meillä ainakin on esittelijöillä ollut joitakin vaatteita myös myynnissä suoraan, toiselle ne piti maksaa samantien ja toinen antoi niistä pankkisiirron ja ne ei vaikuta sinne alennusjuttuun. Toivottavasti tästä ois jotain apua. Mielestäni ihan kiva juttu kerätä kaverit kylään lastenvaatekutsuille. =) Kannattaa ottaa esittelijään yhteyttä ja kysellä häneltä eihän sinun ole pakko kutsuja ottaa jos kuulostaa pahalta.

Uusimmat

Suosituimmat