Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet pettänyt mutta et nykyistä miestäsi

Vierailija

Kerro sukupuoli ja ikä kauanko olette olleet yhdessä, paljonko olet aikanaan pettänyt ja miten pääsit siitä pahasta tavasta eroon.

Minä N33, petin alle parikymppisenä kaksi kertaa poikaystävääni. Nykyisen miehen kanssa olen ollut 7 vuotta ja jostain syystä ei vain ole tullut mieleenikään pettää häntä.

Kommentit (7)

Vierailija

Petin exääni kahden vuoden selibaatissa elämisen jälkeen (hän oli henkisesti sairastunut), olin silloin 24-vuotias. Tämän pettämiskaverin kanssa aloin sitten seurustellakin vakavasti ja irtauduin tuosta aika raastavasta suhteesta sen avulla. Mutta sen jälkeen en ole pettänyt seurustelukumppania, ei vain ole kovin järkevää, olen ihan itse saanut seurustelukumppanini valita, jos ne ei ns. ole riittäneet mulle niin sitten vaihtoon.

Vierailija

petin exääni teininä jatkuvasti, seurusteltiin 4 vuotta. nyt uuden kanssa ollaan oltu yli vuosi yhdessä enkä IKINÄ pettäisi häntä.

Vierailija

petin parikymppisenä poikaystävääni. pääsin tavasta eroon sillä tavalla, että vaihdoin miestä.

nyt olen naimisissa, enkä ikinä pettäisi.....

Vierailija

suhteenlopettamisissa tuli sitten sählättyä, en tiedä luokitellaanko PETTÄMISEKSI. Nyt vuoden saman miehen kanssa enkä ole pettänyt enkä haluakaan pettää.

Uusimmat

Suosituimmat