Tunnustus:Olen yli kolmekymppinen nainen ja ihan koukussa bigbrotheriin. En ole seurannut ohjelmaa alusta lahtien, vaan addiktoiduin vasta ...

Vierailija

Olenkohan ainoa " kääkkä" , joka seuraa ohjelmaa? Onko muita samassa tilanteessa olevia? Myös nuoremmat BB-intoilijat saavat vastailla. Kiitos, että sain jakaa tämän kanssanne. :)

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Miten voi olla reilua Minnaa kohtaan että häntä on voinut äänestää jo sunnuntaista asti ja Timoa vasta tästä päivästä, kyllähän se on sitten jo melkein selvää kumpi voittaa kun on alkuviikon jo voinut äänestää. Ja joku ketä halusi pitää Kathyn sisällä ja siksi äänesti Minnaa niin ei välttämättä tässä tapauksessa haluakkaan Minnaa ulos vaan Timon ja on jo ehtinyt äänestää monta kertaa Minnaa..

valistakaa tyhmää...

Vierailija

Aivan ihania juttuja kirjoitit vastaaja nro 12! Mä en ole vielä nähnyt unia talosta, mutta kai sekin aika kohta koittaa. Meillä tosiaan mieskin seuraa jonkun verran ohjelmaa, joten välillä jopa keskustellaan " talon" asioista.

Ihanaa, kun saa rentoutua BB:n parissa ja unohtaa hetkeksi huolensa! Oikein terapeuttista, ainakin minulle.

Vierailija

ja koukussa myös. Kaksi jaksoa vain jäänyt katsomatta ja lisäksi minulla on 24/7 käytössä..

mies ei seuraa, mutta ei minun sentään tarvi salata tätä koukkua mieheltäni ;)

Vierailija

minä olen 41v, parhaat kaverini ovat 39v ja 40v. Ollaan jopa niin koukussa että lähdetään sunnuntaina Talk Showta katsomaan:O

Että kyllä me kääkätkin...Eikä muuten tarvii mieheltä salaa katsella! Sekin seuraa ja jollei ehdi katsoa niin kyselee tapahtumista.

Vierailija

Ja ovat olevinaan niin sivistyneitä ja fiksuja. Molemmilla arvostettu ammatti... Musta on hienoa, että ihmiset osaavat näyttää särmiään ja eivät ole liian tiukkapipoisia tietämään Matti Nykäsen uusimpia käänteitä tai Bb:n henkilöitä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miten voi olla reilua Minnaa kohtaan että häntä on voinut äänestää jo sunnuntaista asti ja Timoa vasta tästä päivästä, kyllähän se on sitten jo melkein selvää kumpi voittaa kun on alkuviikon jo voinut äänestää. Ja joku ketä halusi pitää Kathyn sisällä ja siksi äänesti Minnaa niin ei välttämättä tässä tapauksessa haluakkaan Minnaa ulos vaan Timon ja on jo ehtinyt äänestää monta kertaa Minnaa..

valistakaa tyhmää...

Luulen, että asiaa selvennetään jossain välissä joko BB-extrassa tai nettisivuilla.

Onhan se epäreilua, kun joiden rahatkin menee hukkaan. Tuleekohan Kathy Talkshowhun jossain vaiheessa?

Paljon avoimia kysymyksiä :-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat