Te jotka ei-akateemisia ja miehenne akateeminen

Vierailija

Hävettääkö teitä huono koulutuksenne?

Kommentit (12)

Vierailija

Miehenikään ei itseisarvoisesti hakeutunut akateemiselle alalle, vaan sattui haluamaan ammatin joka on akateeminen ;).

Minä taas olen enemmän kiinnostunut kädentaidoista. En koe, että toinen olisi toista parempi/huonompi.

Vierailija

Itse olen ei-akateeminen ja mieheni akateeminen. Olen itsekin opiskellut yliopistossa, mutta en loppuun asti, vaan minulla on amk-tutkinto. Ja kaikilla muilla käymilläni koulutuksilla (esim.avoimet opinnot) minulla on enemmän koulutusta kuin miehelläni. Ei pitäisi katsoa maailmaa noin mustavalkoisesti, että kuka on ja kuka ei. Mitä sillä on väliä?

Vierailija

Ei ole tullut edes mieleeni hävetä, mieluummin olen terveellä tavalla ylpeä meidän molempien koulutuksesta. Minä mrk-merknomi, mies ekonomi. Uskokaan tai älkää, elämässämme oli vaihe kun minä sain paljon parempaa palkkaa kuin ekonomimieheni.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Onko miehesi parempi kun " sattui" haluamaan alalle eikä tavoitellut nimenomaan haasteellista ajattelutyötä?

deal?

Vierailija

Ei hävetä. Mies arvostaa ammattiani, tietää, että teemme sairaalassa tiimityötä, jossa molemmat tarvitsevat toisiaan.T.leikkaus-ja anestesiash

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat