Mitä mieltä Aurinkolahdesta asuinalueena?

Vierailija

Ihan vaan mielipiteitä kysyisin..Onko ketään siellä asuvaa?

Kommentit (10)

Vierailija

onko Marjaniemi ja Tammisalokin sitä?

Asiaan: Aurinkolahdessa (itse asun ihan A-lahden vieressä, nyt omistusasunnossa, aikaisemmin asuin A-lahdessa vuokralla) on erittäin hyvät palvelut: kauppakeskus Kolumbus (Ja Itikseen vain 5 min metrolla) ja Albatrossi (sosiaali- ja terv.keskus), kirjastot, päivätkodit, koulut ja uimahalli. Lisäksi luonto on lähellä -> ranta ja Uutelan ulkoilualueet.

Huonona puolena näen liian ahtaan rakentamisen, uusia kolhon näköisiä kerrostaloja on niin vieri vieressä, ettei anna kyllä mitenkään kuvaa ' luxusalueesta' vaikka sellaisena sitä markkinoidaankin (esim. Leikosaarentien loppupää) ja asuntojen hinnat aivan kamalat :o( Esimerkkinä se, että itse asumme uudehkossa kerrostalossa n. 500 m rannalta, kun mennään tuo muutama sata metriä rantaan päin, nousee asuntojen hinnat siten että vastaava asunto onkin ainakin 50000 euroa kalliimpi (eikä takaa mitään merinäkymää, vain sen että sijaitsee Aurinkolahden puolella).

Vierailija

Olen viihtynyt täällä hyvin ja mielestäni täällä on hyvin ulkoilu-/leikkipaikkoja jne. lapsille. Meidän neljälle lapselle täältä on löytynyt aina tekemistä (iät 15v, 12v, 8v ja 3v). Olen itse ollut koko 3v kotosalla tämän nuorimmaisen kanssa ja paljon on löytynyt aktiviteettia. :-)

Vierailija

Mutta näillä hinnoilla en kyllä todellakaan ostaisi nyt asuntoa täältä! Kun ostimme tämän asunnon 3v sitten täältä hintataso oli noin 2750e/neliö. Nykyisin meidän talosta myydään asuntoja noin 5000e/neliö. Naurettavaa!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ylihinnoiteltu, kaukana keskustasta ja pahamaineisessa Itä-Helsingissä! Muuten varmaan ihan ok. Kaunista ja luonnonläheistä seutua.

...täältä menee kaupunkiin 25min (kävely metrolle + metrolla kaupunkiin). Saman verran menee esim. Haagasta bussilla. Ruuhka-aikoina menee pitempäänkin - Haagasta siis. Täältä taas matka-ajat ovat vakiot. :-)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Missäpäin asut, vähän tarkemmin? Asun myös itse Aurinkolahdessa, muutettiin puoli vuotta sitten..

Asun ihan rannassa eli osoite on Aurinkoranta XX. :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat