Inssi viikolla 45, löytyykö muita?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

hei vaan! Tänään kp1 ja alkaa valmistautuminen elämäni ensimmäiseen inssiin (ja toivottavasti myös viimeiseen:). Ensi viikolla kp8 on ultra, mutta parin viikon päähän osuisi inssi. Eli löytyisikö täältä sit piinailu seuraa. Muutenhan minä pyörin tuolla pco-plikoissa, mutta olisi kiva vaihtaa ajatuksia myös muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Seruska

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla myös inssi vko:lla 45. Ensimmäinen ei tuottanut tulosta vaan tänään kp2. kolme kertaa tehdään ja sitten katsotaan mitä jatkossa.

Mulla puregon piikitys alkaa kp5 ja sitten pregnyl irrotuspiikki ja luget loppukierrossa. Mulla ultra 7.11.

Vierailija

Voi olla mahdollista, että mun kohdalla inssi menee vkolle 45, jos ei jo sitä aikaisemmin saada folleja tarpeeksi isoksi. Mulla menossa menogon piikitykset, joita jatketaan niin kauan kun alkaa tapahtumaan. Nyt siis kp 10 (kp3 - kp10, 75 IU) ja ei mitää! Mullakin eka inssi siis tulossa ja pco. Huomenna pistän 150 IU.

Vierailija

Kiva että meitä löytyy ainakin muutamia, jotka voidaan sit yhdessä piinistellä..

Mulla siis käytössä clomit kp3-7. Hoitaja puhui eilen puhelimessa pistosten aloittamisesta kp8. Kuinka kauan niitä pistoksia yleensä sit laitetaan? Ja siirtääkö ne ovista? Kun samainen hoitaja totesi että varmaan ovis osuu viikonlopulle. Yleensä mun ovis on clomikierrossa ollut kp15, eli osuis vkon 45 keskiviikoksi. Mua vähän hirvittää pistää itteeni, mutta kai senkin tekee.

Nyt lukemaan tenttiin, jotta sais muuta ajateltavaa tämän ohella;)

Seruska

Vierailija

Mulla ensi viikolla ihka ensimmäinen inssi. Klomit 5-9 kp käytössä ja nyt menossa siis toinen päivä. Ensi maanantaina ultra ja suunniteltiin lääkärin kanssa, että keskiviikkona olis inssi eli kp 15.

Toivotaan, että tärppää :-)) Kivaa, että on kanssasisaria jännäämässä...

Vierailija

Minulla on inssi vkolla 45. Minullekin tämä on ensimmäinen inssi ja toivotaan, että se myös jää viimeiseksi;) Alunperin inssi piti tehdä jo edelliseen kiertoon, mutta silloin ovis osui lauantaille. Nyt menossa kp3 ja kp5 alan piikittämään puregonia ja irroitupiikki sitten myöhemmin. Ultra on kp10.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat