G: Miten löysit miehesi/ poikaystäväsi?

Vierailija

Itse kaverin kautta tutustuin.

Sivut

Kommentit (29)

Ystävälläni sattui olemaan ah, niin ihastuttava serkku, joka siis oli juhlissa myös... Olin nähnyt hänet aikaisemmin telkkarissa, kun hän on kuuluisa näyttelijä... Arvasihan sen, miten siinä kävi...

:P :P :P

Sitten kesällä hän tuli luokseni kun istuin torinlaidalla lehteä lukien ja toi minulle Kingiksen -suklaasydän jäätelön ja pyysi illalla luokseen elokuvaa katsomaan. Oli niin ihanaa ja sydän pamppaili, tätä muistelemme usein vielä näin viiden vuoden päästäkin. =)

Olen vieläkin kuin vastarakastunut!

eli hyvässä humalassa sen valitsin!

tosin valitsin kahden miehen väliltä, ja onneksi tuon otin!on ihan oikea, vaikka heti sitä en tajunnutkaan!

Tarkemmin ollen silloinsen TTKK:n alkoholittomassa peli-illassa. Seurustelemaan tosin alettiin vasta joskus paljon myöhemmin, kyseessä ei tosiaan ollut rakkaus ensi silmäyksellä, vaan vähitellen huomattiin kaveriporukassa toisemme.

Asuttiin samassa asuntolakokonaisuudessa ja tuleva mieheni samassa solussa kurssikaverini kanssa, mitä kautta alettiin alunperin oleilla toistemme seurassa.

Ei ikinä uskoisi! Kun paremmat mahdollisuudet olisi ollut löytää joku baarista kun niissä silloin niin paljon pyörittiin ja rellestettiin..

me tavattiin ensimmäisen kerran jo reilu 18 vuotta sitten :)

Yhdessä oltu kohta 9vuotta ja toinen lapsi tulossa.

Elikä mieheni oli samassa esikoulussa kuin siskoni ja sen jälkeen samalla luokalla koko ala-asteen siskon kanssa. (nyt kiva katsella vanhoja ala-asteen joulu-ja kevätjuhla videoita kun niissä keikkuu niin siskoni kuin miehenikin)

Pikkuhiljaa sitä vain ajauduttiin yhteen..ja siitä kiitos siskolleni joka jo silloin joskus 6vuotiaana oli päättänyt että " toi poika on mun siskon mies,jos sisko ei sitä ota niin äiti sitten saa sen!" :)

Ensin viisi vuotta oltiin kaukosuhteessa (mies asui Ruotsissa, minä Suomessa) ja sitten oli lopulta pakko tehdä päätös, että kummassa maassa tulemme asumaan - ja mies muutti tänne Suomeen. Sittemmin menimme naimisiin ja kaksi lastakin on.

Ei vaikuta olevan niinkään harvinaista tämän otannan perusteella. Olen ikuisesti kiitollinen itselleni että päätin kokeilla sitä vaihtoehtoa tavata ihmisiä! Ihana mies!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat