kokemuksia hormonikierukasta?

Vierailija

pitäisi valita sopiva ehäisymuoto ja olen miettinyt hormonikierukkaa. onko paljon mielialanvaihteluita tms. ikäviä oireita? pillerit ei ole sopineet mulle oikein hyvin ja kondomi ei myöskään tule kysymykseen... alkaa olla vaihtoehdot vähissä

Kommentit (2)

Vierailija

eli pääkipua, finnejä, tiputteluvuotoa ym pientä. Nyt kierukka ollut 1,5 vuotta, ei menkkoja, ei haluttomuutta, ei raivokohtauksia ;-) ei lihota eikä mitään muutakaan negatiivista! Ihanan luotettava ja huoleton ehkäisymuoto!

p.s. mulle pillerit ns. sopi mutta noita raivokohtauksia ja haluttomuutta esiintyi silloin, samoin painonnousua...

Vierailija

Mulle tuli haluttomuutta, limakalvot kuivuivat ihan hirveiksi -> jatkuva kirvely, masennusta ja kaikki oli päin jotakin. Elämänhalu palasi parin päivän sisällä siitä kun kierukka otettiin pois. Onneksi en sentään alkanut syömään mitään masennuslääkkeitä vaan vihdoin 2,5 vuoden kärvistelyn jälkeen tajusin että oireet johtuvat varmasti kierukasta - niin kuin johtuivatkin.

Pilleritkään ei mulle sovi.

En ole vielä kokeillut tavallista kierukkaa, kai sitä pitäisi jos ei halua kumin kanssa sählätä vaihdevuosiin asti...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat