Muita, joilla gradu kesken ja tökkii? Minulla ikää jo 30+, koska

Vierailija

olen vasta myöhemmällä iällä aloittanut opsikelut, sitä ennen kyllä muuta koulutusta.

Nyt tökkii pahasti gradu, olen tokassa seminaarissa. Nyt kasassa 20 sivua teoreettista taustaa ja aineisto hajallaan ja levällään. Ihan kuin isoa paskaa työntäis ulos noin niinku vertauskuvallisesti.

Kuinkakohan hepposella työllä sais a:n? Onko kukaan mennyt näyttämään työtä ja sanonut, että ei tee mitään korjausehdotuksia mikäli kyseisellä tekeleellä pääsee läpi? En jaksa enää esittää kiinnostunutta, kun koko työ ei kiinnosta yhtään.

Kommentit (5)

Vierailija

ja oli hyvä päätös. pääsin eroon siitä kamalasta stressinlähteestä.

ei se ihan heppoinen ollut mutta pienin korjauksin olis saanut vielä paremman. ei jaksanut. eikä kukaan muu ole arvosanaa kysynyt kuin entiset opiskelukaverit jotka vielä taistelee oman gradunsa kanssa.

Vierailija

Tässä on kuulkaa oma palkkatyö ( koulutusta vaativa sekin), perhe yms ja lisäksi olen raskaana. EI tässä nyt ole kiinnostusta eikä mahdollisuutta tehdä gradua kovin kauaa. Tämän jälkene onkin sitten 2 tutkintoa ja pääsee muihin hommiin. Eli kyllä kannattaa!

Vierailija

Meinaan vaan, että jos olet valmis tekemään " mahdollisimman vähän" ja huonon, että vain saat sen läpi, niin eikö olisi parempi käyttää se energia johonkin mistä nautit, pidät, hyödyt tms.??

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat