Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tästä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pojalla 2v 4kk ollut flunssaa / Keukoputkentulehduksia noin kerran kuukaudessa juhannuksesta lähtien. Aina syöty antibioottikuuri siihen (Zithromax). Poika sairastaa astmaa ja Pulmicort lääkitys laitettiin tauolle kesäkuun alussa. Jokaisen flunssan alussa aloitettu uudestaan ja jopa tuplana.

Syyskuussa kun käytiin lekurissa niin oli puhe kitarisojen poistosta ja kun poika sairastui uudestaan lokuun alussa soitin lekurille ja kysyin mitä nyt...?? Pyysi käymään ja saatiin taas kuuri (nyt joku muu Amorion tms, en nyt muista nimeä) ja sanoi, että ei vielä leikata vaan katsotaan vielä ja jos sairastuu taas niin sit konsultoidaan korvalääkäriä.

Tänä aamuna poika vaikutti tukkoiselta, taas.

Mitä mieltä te olette tästä? Pitäiskö leikata vai ei? Lääkärin mukaan on 50 -50 mahdollisuus, että paranee tai sit se pahenee.

Täytyy mainita asiasta allergiasairaalassa kun mennään ensi kuun alussa kontrollikäynnille.

Rupee rasittamaan tää ainainen sairastaminen. Onneksi olen itse selivinnyt yhdellä flunssalla tänänä syksynä.

Kommentit (3)

Vierailija

Meillä pikkukeskonen (1 1/2 v), joka sairasteli koko viime kevään flunssaa ja korvatulehduksia, toinen toisensa perään. Useita antibioottikuureja, mutta tulehdukset palasivat aina muutaman päivän kuluttua kuurin loppumisesta. Lopulta Lastenklinikan korvalääkäri oli sitä mieltä, että tilanteeseen ei auta muu kuin korvien putkitus ja kitarisojen poisto. Sen jälkeen infektiokierre loppui kuin seinään, ei varmaan voi olla vain sattumaa.

Vierailija

koska en todellakaan mene lapsen kanssa arvauskeskukseen.

Täytyy katsella vielä miten se tauti nyt etenee ja sit uudestaa lekuriin ja nimenomaan konsultaatioon. haluan että korvalekuri tms erikoislekuri katsoo lapsen minun läsnäollessa.

Kiitos teidoista ja mileipitsetä ja lisää saa laittaa!

Uusimmat

Suosituimmat