Suomen suurin perhe?24 lasta..

Vierailija

Siis olikohan niin et äidillä 11 lasta ja miehellä 13 lasta..nämä sitten menivät yhteen.Ettivät jotain vanhaa koulua asunnokseen.Siis ei jumalauta, millä ämpärillä sellanen perhe tekee ruokaa tai millasta sellasen perheen arki yleensä on?Pyykkikone laulaa ainakin varmaan 24/7:DHuh huh!!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

laskemaan lapsilisiä. Hohhoijaa..

Jokainen tehköön lapsia niin paljon kuin haluaa tienata. Ei tartte toisilta kadehtia!

Minusta tässä vain oli kyse siitä, että kuinka kalliiksi noinkin iso perhe tulee ja millä sen elättää. Ja sitten joku vain laskeskeli lapsilisän määrän tälle perheelle. Mistä sä tuon kateuden tähän vedit? (No, eipä täällä useillakaan ole muuta kommentoitavaa koskaan mihinkään. Kaikki on kateutta...)

Vierailija

Ja ruokaa syötiin, 2 lämmintä ateriaa päivässä. Toinen ruoka oli aina " uutta" , tänään keitettyä, toinen usein toisesta ruuasta jäänyttä+eilistä. Paistinpottuja, makaroonia päivällisen kastikkeen lisäksi tms.. Lapset autoimme vuorollamme ruuanlaitossa äitiä. Lisäksi sunnuntaisin äiti sai " levätä" ruuanlaitosta. Isä teki tällöin ruuan isompien lasten kans ja äidille jäi vain jälkiruuan teko. Pyykkiä pestiin kai joka päivä, paitsi sunnuntaisin.. Mukavaa elostelua oli, kivoja muistoja paaaljon.

Nyt itsellä 5 lasta, hyvä alku suurperheelle.. ;)

Niin, ja huoneita meillä oli 5+työhuone.

Vierailija

Uskovainen kihlapari kyseessä, molemmat leskiä. Miehellä muistaakseni 11 ja naisella 14 lasta, ja mikä hurjinta (?) lapset kaikki alle 18v!!

Olen kyllä vähän sitä mieltä, että jos tässä oikeasti oli kyseessä Suomen suurin (uusio)perhe, niin olishan kai heistä jo kirjoitettu lehtiin ym. ?

Mikähän on Suomen suurin perhe samoista vanhemmista? Ainakin joku kansanedustaja oli/on? jolla 18 lasta... Huh sanon minä!

Vierailija

perheessä oli 17 lasta..mun mielestä sekin on paljon se..Äiti ei elämänsä aikana kerkee kun olla raskaana tai imettää..Miettikää univelan määrää!!

Vierailija

siinä koko perhe vetää yhtä...ainakin minun tuttava perheessä on tehty näin..ja ikä erohan heillä on aika iso..vanhin on melkein 40v ja nuorin 9v....että osa ei ole enää kotona..,mutta hattua täytyy nostaa...on siinä äidillä iso urakka olla koko ajan raskaana=)..ja mitkä ruoka määrät jos meinaa viettää juhlapyhät yhdessä lapsenlapsineen=)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat