Olen niin kyllästynyt taaperon kanssa tappeluun, henkeä ahdistaa ja paniikkihäiriö lähestyy.

Vierailija

Tiedän, että se johtuu siitä, että mulla ei ole muuta elämää kuin tää koti, koti ja koti. Mies suostuisi kyllä illalla hoitamaan poikaa, jos keksin jonkun harrastuksen, mutta fakta on se, että kun päivän taistelee niin ei illalla jaksa eväänsä liikauttaa ja sit on vaan täällä neljän seinän sisällä. Voi helvetti mua ahdistaa. Ja väsyttää.

Kommentit (5)

Vierailija

Eli johkiin vaan liikkumaan illalla, niin johan jaksaa paremmin. Ja jos sulla on äitiystäviä tai sukulaisia lähellä niin tehkääpä kyläilyreissuja heille päiväl. Vaihtelua vähän elämään ja saat hetken huokaista kun joku muu leikittää lasta. Tsemppiä, jotkut taaperot on vaativia kavereita!!!!!

Vierailija

Se voisi piristää niin paljon, että saattaisit saada itsestäsi enemmänkin irti ja liikunnalla saattaisi olla vaikutusta mahdolliseen alkavaan masennukseenkin. Ainakin jonkin lukemani tutkimuksen mukaan aktiivisesti liikkuvilla masentuneilla oli päästy tilanteeseen, jossa lääkitys oli voitu purkaa kokonaan.

Voisithan ainakin yrittää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat