Pesettekö taaperon takapuolen ennen yöunille menoa? Mihin ikään asti? ev

Vierailija

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

varmaan kuiva kuin korppu. Ja sama koskee lapsiani. Vaikka emme pesekään itseämme joka päivä aamuin illoin niin emme kyllä haise. Tottakai käymme suihkussa jos hiki haisee. Itse käyn suihkussa ehkä joka toinen päivä.

Ihan hullua pestä itseään joka päivä 2 kertaa. Itse en ehtisi muuta tehdäkään, kun pitää käydä kaupassa ja duunissakin pitäisi näyttäytyä, lasten kanssa leikkiä ja olla, aerobic myös odottaa ja mies....ja siihen kun vielä ymppää suihkussa ravaamisen, niin hulluksi siitä tulisi. Tulen töistä vasta kello 18, joten kertokaa hyvä pesulla kävijät miten ehdin tehdä muutakin kuin olla suihkussa. Juniori menee nukkumaan kello 20.

Vierailija

Taaperon 1 v. 1 kk peppu pestään vedellä joka aamu, ja lisäksi aina kakan jälkeen. Joka ilta käydään suihkussa, ja joka toinen päivä suihkun yhteydessä hiukset pestään Natusanin Top-to-Toe -aineella, joka ei kuivata ihoa. Poika on päästään kova hikoilemaan.

Mitään iho-ongelmia ei ole ollut (kosteusvoiteita ei ole tarvinnut käyttää), eikä muuten täitäkään, joita päiväkodissa ilmoittivat liikkeellä lähes kaikilla.

Itsestään selvää, että joka päivä vaihdetaan päälle puhdas ja silitetty vaatekerta. Samaa pyjamaa käytetään kaksi yötä, sitten se vaihdetaan puhtaaseen.

Vierailija

Mä en oikeasti ole tajunnut etteivät kaikki pese lastensa peppuja joka päivä. Saatikka sitten omiaan!!! Hyi kamala. Onneksi en tunne teitä. Ei ihme että teidän seassanne sikiää keskustelupalsta nimellä perseiset kädet.

Vierailija

yhden mäyräkoiran litkiminen, meillä kuuluu. Eli tästä voisin tehdä johtopäätöksen, että kaikkien KUULUU juoda sen verran kaljaa.

Vierailija

Siihen asti että osaa sen itse pestä. Ettekö te hyvät ihmiset sitten omaa peppuanne pese päivittäin???

Minä olen pessyt vedellä kaikkien lasten pyllyt jokaisen vaipanvaihdon yhteydessä. Miettikää jos itse pissaisitte housuihin niin vaihtaisitteko kuivat houst jalkaan pesemättä??? Minusta pesemättömyys on edesvastuutonta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat