Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi aloitus hedelmöityshoidoista ja niiden maksamisesta

Vierailija

Tässä ketjussa toivottavasti pysytään asiassa. Eli siis, tähän ketjuun ne, jotka ovat sitä mieltä, että hedelmöityshoidot ovat ok, kunhan niitä ei maksateta valtiolla ollenkaan. Siis kaikki omasta pussista.

Ja ne, jotka ovat eri mieltä, voivat mennä purkamaan tuntojaan tuohon toiseen ketjuun, kiitos.

Eli siis, onko muita kuin minä.

Kommentit (8)

Vierailija

Harmi sinänsä, sillä olisin halunnut keskustella asiasta asiallisesti. Nuo vastustajat kun huutavat heti suu vaahdossa. :) No, ei voi mitään.

Vierailija

Olen jo pitkään ajatellut, että Suomen tulisi karsia kaikki hyvinvointiyhteiskunnan ilmaiset palvelut pois ja laittaa kaikki maksullisiksi! Silloin ihmiset ottaisivat vakuutukset, jotka korvaisivat hoidot jne.

En näe mitään järkeä siinä, että toiset joutuvat kustantamaan toisten ihmisten elämää, omassakin on ihan tarpeeksi! Jokainen vastatkoon siitä omasta peffastaan, kokonaisuudessaan...

Vierailija

Siis hiiteen koko kelakorvaus!

Mä oon saanut kelakorvausta lapsettomuustutkimuksiin liittyen 60¿. Paljonkohan olen 12 vuoden urani aikana maksanut veroja?

Mua ei niin tippaakaan kiinnosta maksella kenenkään astmalapsen lääkärikäyntejä/lääkkeitä, ei kuurojen kuulokojeita, ei masentuneiden terapioita, ei lihavuudesta johtuvien sairauksien hoitoja, ei tupakoinnista aiheutuvien siarauksien hoitoja, ei neuvolapalveluita ei yhtään mitään.

Maksaisin ihan mielellään omat menoni, jos mun ei tarttis osallistua muidenkaan menoihin!

T. savuton, hoikka, terve lapseton

Vierailija

Mutta siihenhän tutkimukset ovat viime aikoina viitanneet. Opettajilla olisi paljon töitä luetunymmärtämisen opettamisessa.

ap

Vierailija

En halua osallistua myöskään mihinkään sosiaalietuuksiin, joita sinäkin saat.

Tämä on viestisi sisältö, voitko nyt allekirjoittaa oman kantasi?

Uusimmat

Suosituimmat