suurperheiden äidit montako lasta teillä?

Vierailija

Kommentit (15)

Vierailija

että enää vauvoille annetaan lupaa...kyllä tää 7 saa riittää ja jokus haluisin kyllä itsekin töihin!

meille näitä lapsia nyt on vaan tullut, ei niitä ole sen kummemmin suunniteltu, vaikka tämä jonkun mielestä hassulta kuulostaakin!

meillä on helpottanut paljon se että kaikki lapset ovat vauvoina olleet todella helppoja ja raskaudet mennyt todella hyvin ja imetyksetkin on aina sujuneet, ja miestä en voi edes tarpeeksi kehua!

eihän tämä aina mitään helppoa ole, mutta sujuu mielestäni paremmin näin kun kahden lapsen kanssa, tai sitten olen vain niin tottunut.toki meillä välillä ollaan huolissaan siitä että saavatko kaikki lapset tarpeeksi yksilöllistä huomiota, mutta olemme ottaneet tavaksi koittaa kerran viikossa viettää ihan kahdenkeskistä aikaa kaikkien lasten kanssa.ja sisarukset ovat tosi läheisiä keskenään.

meillä on myös vahva tukiverkko joka auttaa tarvittaessa!

Vierailija

Vielä en ole pitäny meitä suurperheenä, vaikka lapsia on neljä. Kohta lapsia onkin 6(tulossa kaksoset), joten sitten luokittelen meidät suurperheeksi.

Vierailija

Meillä on näin:

-minun lapsia 4, joista yhdet kaksoset

-miehen lapsia 3

-yhteisiä 3

Lisäksi ex-miehelläni on uuden vaimonsa kanssa 3 lasta, ja nykyisen mieheni ex-vaimolla 4 lasta. Nämäkin 7 lasta vierailevat kotonamme silloin tällöin, koska ovat kuitenkin lastemme sisaruksia. Joskus on kuitenkin melkoista vilinää, mutta ihanaa sellaista :-)

Lapseni ex-liitosta asuvat sekaisin minun ja exäni luona, samoin nyk. mieheni lapset ed. liitosta asuvat joskus meillä, joskus äitinsä luona. Parhaimmillaan meillä on asunut 10 lasta vakituisesti puolisen vuotta.

Olen 43 ja odotan vielä iltatähteä... Sitten saa kyllä riittää, mutta koskaanhan ei sanoa ei koskaan :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat