Uusia makuja, onko vinkkejä täytekakun täytteeksi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei

Nyt hienot kakuntäyte reseptit kiertoon.

Minkälainen olisi herkullinen täyte 3v syntymäpäiväkakkuun.

En tahdo mitään sokerisia hillo täytteitä vaan suussasulavia :o)

Itse olen suosinut jo pitkään ja erinomaisesti on aina maistunut banaani/kerma ja hedelmäsalaatti soseutettuna/kerma yhdistelmää täytekakun väleissä vuorokerroksin mutta olisi kiva kokeilla jotain uuttakin.

Kommentit (9)

Vierailija

Hedelmätäyteasiat tulikin tuossa edellä. Itse vaahdotan usein kerman ja ranskankerman sekoituksen täytteeseen ja päällysteeksi. Antaa tosi hyvän maun, ja pursotukset pysyy hyvin koossa.

Vierailija

ja tätä voi mielestäni laittaa vaikka joka väliin tai sitten vuorotellen väleistä riippuen banaania, hilloa, kermaa ja sitten taas omenaraastetta jne. Antaa tosi raikkaan maun vaikka tummuukin helposti, mutta ei maku pilalle mene!

Vierailija

Meillä sekä kerma- että kinuskikakussa suosiossa on toisessa välissä murskattua vadelmaa, toisessa murskattua punaherukkaa, molempiin sokeria maun mukaan. Tasapainottaa kivasti kakun makeutta, eikä ole ainakaan meidän kaksivuotiaan mielestä kuitenkaan liian kirpeä...

Vierailija

Heh, jos haluat herkullista ja suussasulavaa kaloreita pelkäämättä:

voi-vanilijakiisseli + hedelmiä (esim. säilyke persikkaa, aprikoosia tms...)

Tee paksua vanilijakiisseliä ja jäähdytä se. Vatkaa voi kuohkeaksi vaahdoksi ja lisää vanilijakiisseli vähitellen hyvin vatkaten. Voit lisätä myös pilkotut hedelmät jo tähän seokseen tai laittaa ne kerrokseksi voi-vanilijakiisselin päälle..

*slurps*

suklaa-voi-vanilijakiisseli + hedelmiä

Kuten edellä, mutta lisää sulatettua suklaata..

*slurps*

Vierailija

mutta kermaan ei sitten yhtään sokeria!!

Kinuski on parasta kun en tekee itse, mutta toki kaupan valmiskin käy :)

Tuollaiseen neljän munan kakkuun, jossa on kaksi väliä riittää kinuski joka on tehty

2dl kermaa

1,5dl fariinisokeria

keitetään hiljakseen noin vartin,

lopuksi kiiltoa antamaan nikare voita. (ei pakollinen)

Ensin siis kakkupohjan kostutus, sitten kinuski ja dajmrouhe sekä viimeiseksi kerma,

Parasta on ehdottomasti kun kermaan ei sekota yhtään rahkaa, mutta kevyempi versio tulee tietenkin rahkasta,,,

Tää on oikeasti niiiiin hyväää.

Päällimmäiseksi olen jättänyt kinuskin ja dajmit, kermaa vain sivuille

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat