Muita keiden mielestä leukemian hoito pitäisi maksaa itse?

Vierailija

Onhan se yhtä itse aiheutettu sairaus kuin lapsettomuus

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

tuetaan tässä maassa paljon tyhmempiäkin asioita, kuten juoppojen ja narkkejen kuntoutusta... mutta kyllä kai lapsettomuus ja leukemia on pikkasen eri suuruusluokkaa... ja oon ihan läheltä nähnyt molempia! itseäni (ja miestäni) en ihan vielä lue lapsettomuudesta kärsiviksi, vaikka yritystä on takana 13kk, vaikka kaipa se on kohta itellekin myönnettävä;) läheiseni kuoli leukemiaan joku aika sitten, ja kyllä mä olen sitä mieltä että vaikka olisikin hyvä tukea lapsettomuushoitoja tarvitsevia, niin kyllä ne leukemiaa(tms.) sairastavat on kuitenkin enemmän sen avun tarpeessa! ja mulle ainakin on tärkeempää hoitaa kuntoon jo olemassa olevat ihmiset, kuin saada tänne lisää... vaikka niin sitä omaa pikkuista toivonkin!

Vierailija

Seiska vaan on sitä mieltä, että lapsettomuus ei ole sairaus eikä sitä voi verrata oikeisiin sairauksiin ollenkaan. Toki lapsettomuuden SYY voi olla sairaus, mutta lapsettomuus on aina vain oire. Sairaus voi olla esim. endo ja tästä johtuu lapsettomuus. Tai klamydia on sairaus ja lapsettomuus seuraus siitä. Ymmärrättekö? Lapsettomuus ei ole sairaus.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat