Muita keiden mielestä lihavuudesta aiheutuvien sairauksien hoito pitäisi maksaa itse?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

Lihavuuden ja erityisesti tupakan ja alkoholin aiheuttamien sairauksien hoito tulisi maksaa itse. Lisäksi tupakka ja alkoholiveroa voisi nostaa rutkasti. Samoin makeisveroa ja päälle voisi laittaa mäkkäriveron ja muuta semmoista.

Vierailija

Esim. jos BMI on yli 25 niin sitten maksaa kaikki lääkärikulunsa itse. Se olisi meille normaalipainoisille reilua!

Kaikki aikuistyypin diabetekset itse maksettaviksi, kaikki tuki- ja liikuntaelinsairaudet, nivelviat jotka aiheutuu ylipainosta jne.

Vierailija

Tahaton lapsettomuus ansaitsee tulla hoidetuksi siinä missä muukin tahaton sairaus.

Laiska, liikkumaton elämäntapa johtaa sairastumiseen kuten tupakointi. Sellaisten sairauksien hoidon pitäisi tuntua omassa pussissa, ei yhteisessä!!

Vierailija

oikeus tukiopetuksiin yms. koska sehän on todettu, että se juuri aiheuttaa lapsille oppimisvaikeuksia. Et sori mutsis oli niin tyhmä et poltti niin turhaan tuut yhteiskunnan verovaroista jotain tukiopetusta pummaamaan.

Vierailija

Kaikista sellaisista vaan eroon eli kaikki työttömät sosiaalipummit, alkkikset, nistit ja muut yhteiskunta elätit vapiskaa vauva lehden äiteet tulee ja lahtaa teijät koska te syötte meidän verorahojamme.

Vierailija

rintasyöpä ja kohdunkaula syöpäsi hoidot, koska sehän on todettu, että nuorena tehdyt lapset pienentävät riskiä. Eli voitais vaan sanoa sairaalle ihmiselle, et mitä menit löytämään miehesi niin myöhään ja jätit lapsen teon niin myöhäselle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat