Muita keiden mielestä allergioiden ja astman hoito pitäisi maksaa itse?

Vierailija

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

okei joo....

eli, masennukseen ei kuole---ei kelakorvausta, maksakoon itse

unettomuuteen ei kuole----maksakoon lääkkeensä itse

reumaan ei kuole----maksakoon itse

Vierailija

Allergia ja astma on harvoin sairaan itsensä itselleen aiheuttama sairaus. Vai aiheutinko itselleni sen, kun alle vuodenikäisenä minulle puhkesi allergia?

Ja oireiden aiheuttajiakaan en voi poistaa. Pitäisi kaataa kaikki koivut ja pajut ja tuhota pujot sekä lakkauttaa autoliikenne koko talvenajaksi.

Vierailija

Täytyy myöntää, että tätä palstaa lukiessa olen monesti todennut, että en välttämättä haluakaan äidiksi, sillä näyttää pahasti siltä, että synnytyksen ja imetyksen myötä naisilta katoaa myös jotain muuta kuin vain kaunis kroppa.. Suoritetaanko lobotomia aina synnytyksen yhteydessä?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Miksi astmaatikkoa pitäisi tukea yhteiskunnan taholta, jos ei lapsettomiakaan tueta heidän ongelmissaan saada lapsia?

Ettekö näe metsää puilta?

Vierailija

Lääketiede on varmasti kovin kiitollinen sinulle, jos kerrot allergian aiheuttavien tekijöiden tutkijoillekin mitkä nämä ilmeisen yksinkertaisesti poistettavat tekijät ovat!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Lääketiede on varmasti kovin kiitollinen sinulle, jos kerrot allergian aiheuttavien tekijöiden tutkijoillekin mitkä nämä ilmeisen yksinkertaisesti poistettavat tekijät ovat!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat