onko kelle tehty sonosalpingografia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

eli munajohtimen aukiolotutkimus?

minkälainen kokemus? mulla todettiin tänään monirakkulaiset munasarjat joten itellä aukiolotutkimus edessä ja lääkäri selitti sen niin epäselvästi..

-lumentäyteistä päivää!

Kommentit (4)

Vierailija

Mulle tehtiin se tänään, eikä se ollu todellakaan yhtään niin paha kun täällä palstoilla on annettu ymmärtää.. Pikkasen se tuntu kurjalle hetken aikaa yhessä kohtaa, mutta se oli pientä!!

Ei sitä kannata jännittää tai pelätä...

Vierailija

ja etukäteen kuulin, ettei olisi kivulias juuri lainkaan. Itse tunsin kuitenkin kipua melkoisesti, mutta onneksi toimenpide oli tosi lyhyt, joten kyllä sen kestää!

Vierailija

aiheesta, laita vaikka hakuun ssg, niin eiköhän ala ketjuja löytymään.

Mulle ssg on tehty vuosi sitten. Oli nopea toimenpide, n. 15 min, josta ikävää osaa pari minuuttia. Mulla toimenpide oli tosi epämukava, ei suoraan kivulias, mutta inhottava, vaikka torvet olivatkin hyvin auki.

Vierailija

tehtiin reilu vuosi sitten ja pidän sitä helppona juttuna. Ei kestänyt kauaa ja kipuakin tuli vain yksittäinen vihlaisu, kun sitä ilmapalloa kohdunsuulla täytettiin (se, joka estää nesteen valumisen takaisinpäin). Olen kuullut, että joillakin toimenpide on kivuliaampi. Saattaa johtua tukkoisuudesta, mulla tuubit oli hyvin auki. Yleensä neuvotaan ottamaan pari buranaa. Mäkin otin, mutta kun homma myöhästyi aamusta puolenpäivän yli, ei tainnut tehosta olla paljoa jäljellä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat