Onko muilla samanlaista hankalaa tissi ongelmaa kylmällä säällä?

Vierailija

Kylmällä ilmalla nännit menee ihan valkoiseksi päästä ja niitä särkee kuin puukolla pistelisi. Jonkin tyyppiset krampit kai. Tilanne helpottaa kun on ollut sisällä jonkun aikaa. Nyt raskaana ollessa nää krampit tulee entistä helpommin, mutta on tällasta esiintyny jo tosi pitkään, varmaan murropsiästä asti. Terkka ei neuvolassa osannu yhtään sanoa mistä moinen johtuu. Onko yleistäkin vai olenko ainut?

Mikä voisi auttaa lämpimänä pitämisen lisäksi tietysti. Tää alkaa olla karmeeta kun joka päivä tuntuu että joku puukolla pistelee mun nännejä.

Eikä muuten ole provo :)

Kommentit (11)

Vierailija

Se oli todella kauheeta, nännit veti ihan kovaksi ja se KIPU oli aivan tähtitieteellinen! Itse vetelin huoletta kaulahuivin monta kertaa tissien ympärille, se auttoi, mikään muu ei auttanut. Johtui vissiin hormoneista? Kyllä mulla muutenkin joskus oikeen kylmällä tota on mutta ei samassa määrin.

Vierailija

Tuntuu siis juuri tuollaisia puukolla vihlaisuja..

Mulla helpottaa kun kiedon kaulaliinan kaulaan ja vapaasti riippumaan jääneet liinan päät asetan rintojen päälle suojaksi ja toppatakki on jo käytössä! Lämmintä vaan ylle siis.. =)

Myöskin raskaana ja pelkään ettei kai rintatulehdus voi tulla vielä raskausaikana!?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat