Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joiden mielestä abortin kaikki kulut ja mahdollisten komplikaatioiden hoidoista johtuvat kulut pitäisi maksaa itse?

Vierailija

Itsehän sitä aborttia on halunnut, ja itsehän on raskaaksi tullut, joten miksi yhteiskunnan pitäisi osallistua kuluihin?

Kommentit (11)

Vierailija

Ettäkö lapsen synnyttäminen olisi hänelle oiva " rangaistus" kun ei osaa ehkäistä! Entä sitten syntyvä lapsi, elävä, tunteva ihminen? Eikö hänellä ole mitään oikeuksia?

Kylläpä nyt ollaan niin fiksulla päällä taas. Naurettavaa ja lapsellista " jos en minä saa niin sitten et sinäkään" . Kasvakaa aikuisikai, naiset - äidit!

Vierailija

Pitää pystyä kantamaan seuraus teoistaan.

Ja raiskauksen tähden raskaaksi tulleille jokin " todistus" (vaikka poliisilta) tapahtuneesta ja sillä ilmainen abortti.

Vierailija

Teinit, sairaat, vammaiset ja muut jotka eivät kykene välttämättä huolehtimaan edes itsestään saisivat sitten lapsia. Lasten terveydenhuoltokulut saattaisivat olla suuret sairauksien takia ja paljon lapsia päätyisi huostaanottoon vanhempien huolenpidon puutteen vuoksi. Valtio joutuisi maksamaan kuitenkin.

Mielestäni parempi ratkaisu olisi sellainen, että kun on tarpeeksi tehnyt abortteja ja /tai lapsia joutunut huostaan, niin vanhemmilta pistettäisiin " piuhat solmuun/poikki"

Tiedän tapauksen, joka on synnyttänyt ainakin kolme lasta (eri miehille). Kaikki lapset ovat huostaanotettu. Viimeisin isä olisi pitänyt lapsesta huolen, jos olisi saanut ja kyennyt. Yritti kovasti. Vuoden päästä selvisi, että hän ei olekkaan lapsen isä...

Vierailija

Olen sitä mieltä, että jos lapsettomuushoitoja ei tuettaisi yhteiskunnan taholta, ei myöskään aborttia pitäisi tukea. Aborttihan on joidenkin täällä esilletulleiden logiikkojen mukaan vielä enemmän itseaiheutettua kuin tahaton lapsettomuus.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat