ilmoittauduttiin kättärille haikaranpesään,voiko sen vielä perua?

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

ja pitäs mennä kunnan omaan sairaalaan, en mene, vaan maksan itse sen kunnan osuuden, joka ei ole ihan pieni. Enhän minä voi ilmoittautua esim. Rovaniemelle, kun en ole asukas. Se sitten on eri juttu, jos synnytys vahingossa alkaa muualla, niin silloin kunnan on maksettava, mutta ei tahallaan mentynä.

> Ja itse ajattelin ottaa sen ajan mitä sairaalass olen ihan

> levon kannala ja voimia keräten (itsekästä)

> joten en varmaan jaksa hirveästi heti synnytyksen jälkeen

> hössöttää esikoisen kanssa.

No ei se musta kauhean _itsekästä_ ole, jos juuri synnyttänyt äiti haluaa levätä... ; ) Toivottavasti et itsekään oikeasti ajattele noin!

Meillä oli esikoisen saatuamme perhehuone, ja kuopuksen kanssa jäin itsekseni sairaalaan vauvan kanssa. Mutta varoitan vaan, että en ainakaan minä saanut siinä juurikaan levätyksi, vaikka etukäteen niin kuvittelinkin - kyllä ne ekat yöt menivät siinä vauvan rytmiä hakiessa ja itsekin olin varmaan " adrenaliinihumalasta" johtuen aika levoton.

... olin lähdössä synnyttämäään kesällä -03, ma-iltana. Soitin etukäteen ja ehdotettiin että menisin Haikaranpesään koska tav. osastolla on täyttä. Siitäkin huolimatta, että olin menossa yksin. No, yksin menin ja hyvin pärjäsin. Kätilö ei pahemmin ehtinyt " seurustelemaan ja viihdyttämään" , mutta koska en ollut ensisynnyttäjä niin uskallettiin jättää yksin. Melko nopeasti kaikki kävi, kun ensin otin suihkussa vauhtia... meinasi tulla kiirus sen jälkeen kun en halunnut vaivata turhaan kätilöä. No, turhaa se ei sitten ollutkaan kun lopulta nappia painoin. Tuolloin oli jo muitakin synnyttäjiä ilmaantunut, kahteen huoneeseen. Kaikki kuitenkin sujui hienosti ja menin tavalliselle osastolle sen jälkeen. Onnistuu varmasti noinkin, vaikkakin normaalisti yksin synnyttävää (!!!) ei varmaan Haikaranpesään laiteta/päästetä. En ole kuitenkaan aivan varma.

mutta tahdotaan haikaranpesään muistakin syistä kuin perhehuoneista. Mikäänhän ei estä sua menemästä synnyttämään haikaranpesään ja sitten tavalliselle osastolle, jos et tahdo perhehuonetta. Saisit nauttia viihtyisistä synnytyssaleista!

Meillä kanssa esikoinen siis pieni, eikä ehkä jaksa olla hänen kanssaan heti synnytyksen jälkeen. meinataan kuitenkin perhehuoneeseen, jotta esikoinen voi tulla ainakin rauhassa vierailemaan, eihän tuota voi paria päivää hoidossa pitää:(

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat