Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imettävän äidin menkkamaiset kivut ilman menkkoja?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitähän noi kivut oikein on? Tyttö nyt 8 kk ja imetän vielä öisinkin. Joskus supistaa samalla tavalla kuin synnytyksen jälkeen ensimäisillä imetys kerroilla. Kipuja on ollut n 2 kk eikä menkkoja ole kuulunut. Onko siskoilla kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija

sellaista oksettavaa oloa ja alamahatuntemuksia, mutta ei niin kovia että kivuksi kuvailisin. Imetettäessä, muistaakseni, erittyy hormoneja prolaktiinia ja oksitosiinia(sama joka aiheuttaa supistukset). voi olla että olen väärässäkin..

Vierailija

Olipas hyvä ketju, kun mäkin olen välillä miettinyt mikä mua vaivaa... Varmaan hormonit... Mullakin on synnytyksestä 8 kuukautta ja mäkin imetän edelleen poikaamme myös öisin. Mulla kanssa ajoittain tuommoinen outo olo, mahaan sattuu, paha olo yms. Mulla ei ole varsinaisia kipuja, mutta semmonen ' menkkamainen olo' . Kuukautisia ei ole kuitenkaan tullut vielä kertaakaan. Mietin jo raskaustestinkin ostoa, mutta raskaus olisi erittäin, erittäin epätodennäköistä eikä oireita ole nyt vähään aikaan ollut. Hormonien piikkiin tosiaan pistäisin... Ehkä... Tietääkö joku?

Vierailija

Mulla tosin synnytyksestä on vasta 3 kk. Mietin että voisivatko olla vielä jälkisupistuksia, mutta voivatko ne jatkua jopa 8 kuukauden ajan???

Uusimmat

Suosituimmat