Mihin ovat kadonneet kaikki neliapilat?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko kaikki lumitöissä kun ei ole moneen päivään kuulunut mitään? Meillä varmaan ei tässäkään kierrossa tullut tärppiä, kuukautiset alkaa varmasti ihan lähipäivinä...

Mutta jotain hienoa ja uutta kuitenkin; sain kutsun työhaastatteluun! Ja jos saisin tuon paikan niin tietysti pitää miettiä koko nelosen hankintaa ihan uudelta kantilta, eihän sitä heti kehtaisi jäädä äitiyslomalle... Mutta kunhan nyt ensin käyn siellä haastattelussa, en oikein jaksa uskoa, että paikkaa saisin...

Tämä vähän lohdutti tämä kutsu kun olin jo ihan maassa tuon raskaaksi tulon kanssa, kun ei meinaa onnistua...

Mutta nyt on epäilyttävän hiljaista tuolla olohuoneessa, täytyy mennä katsomaan!

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

piti siis vielä Iitulta kysäistä, että missä kuussa nuo -02 ja -04 syntyneet lapsenne ovat syntyneet?

Meillä kanssa -02 ja -04 " mallia" olevat, ja tarkemmin 7/02 ja 2/04.

Vierailija

[color=orange] Hiljaista kai siksikin ettei varsinaisesti mitään uutta auringon alla... Meillä käytetään edelleen kumeja, vaikka se on turhaa, koska hormonitoimintani ei ole vielä käynnistynyt imetyksen takia. Senpä vuoksi kumi sattuukin niin kamalasti. Mietin, voisinko olla jopa allerginen. ei kyllä huvittais ruveta ostamaan mitään apteekin erikoiskumeja, kun en mokomia edes haluaisi käyttää. Minipillerikin tuntuu vähän tyhmältä, kun kerran itse haluaisin vauvan. Tosi tylsää!

Muumimammalle voimia ja menestystä pikkuisen leikkaukseen!

Haavekuvalle myös onnea! Paras vaihtoehto voittakoon. Voihan sen iltatähden vielä myöhemminkin tehdä vaikka työpaikan saisitkin. tulis parempi äitiysrahakin :)

Siitä miehen vastustuksesta... Yksi tuttavapariskunta oli aika eri linjoilla lapsiluvusta: vaimo halusi kymmenen ja mies ei yhtään. Tällä hetkellä lapsiluku on kolme ja mieskin innolla neljättä puuhaamassa :)

dorinda ja 00 02 04 jne

Vierailija

Hieno uutinen. =)

Mietin pitkään, että miksiköhän tuo päivämäärä 10.7. on niin tuttu, kunnes hokasin, että kappas, sehän on meidän hääpäivä. :)

piipero

Vierailija

Minäkin pitkästä aikaa täällä..Opiskelen tällä hetkellä ja kouluja olis edessä vielä 1,5v.Sen jälkeen ehkä =)

Miehellä nyt sitten enemmän kuumetta,puhelee kovasti päivittäin että eikö olis ihanaa vielä yks jne..Hassua.Nyt itsellä niin paljon tekemistä että ei ole saumaa vauvalle Mutta käy kyllä mielessä päivittäin :)

Muumimammalle tsemppiä myös sairaalareissulle.

Taisit olla myös helmiksissä?

Vierailija

Heippa taas!

Täällä ollaan A) luulosairaana B) vatsataudissa tai C) kovasti raskaana, nimittäin sen verran etova olotila jyllää.

Mitään " oireita" ei ole ennen eilistä ollutkaan. Eilen sitten mies kävi suihkussa ja pötkötteli 4-5 metrin päästä minusta (kun itse tein hommia tietsikalla) ja minä haistoin sen saippuan hajun sieltä asti niin että pahaa oikein teki ja siitäpä sitten tuli itsellekkin oikein ahaa-elämys, että oonkohan mä raskaana, kun niin herkkänenäinen hajuille oon.

Tänään sitten en malttanut olla tekemättä testiä ja haamuahan se näytti. Ei kai se muuta voikkaan, kun kierrossa menossa kp 26/28, mutta jospa sunnuntaina testaan sitten kunnon plussan =).

Töissä mua alkoi yhdessä vaiheessa ällöttämään, niin että tuskan hiki otsalla hommia tein. Ja se tupakansavu teki tosi pahaa (kun meillä on oma pubi, missä siis teen töitä). Ja kotona kaikki vaatteet haisi nenään niin järkyltä, että vaihtoon meni alta aika yksikön. Onneksi, jos tässä raskaudutaan / ollan raskaana, pääsen erityisäitiysvapaalle, juuri tuon savun takia, niin ei tarvitse sitä sitten enää kestää, eikä vauvaa sillä saastuttaa.

Mutta tosiaan olo on edelleen sen mallinen, että jos en nyt ole raskaana, niin ainakin pahasti luulosairas =).

Pitäkää peukkuja ensimmäisen vaihtoehdon puolesta bd

-Iitu-kp 26/28 kera katraan -01, -02 ja -04 ja ehkä myös -06

Vierailija

Täällä ollaan:) Kiirettä on pitänyt tässä parina päivänä niin ei kunnolla ehdi edes lukemaan pinoja, mutta jospa sitten taas ensi viikolla kun alkaa piinaviikkokin. Viikonlopuksi lähdenkin reissuun, joten silloinkaan ei pääse pinoutumaan, mutta peukutuksia piinailijoille ja ++++++++++ säteitä kaikille tarvitsijoille!

Vierailija

Ei vaan minullekaan kuulu mitään uutta vauva-rintamalla. Mies ei ainakaan silminnähden ole pehminnyt ajatukseen neljännestä. Toki sanoi kerran, kun mainitsin pidettyäni vapaapäivän, että kuinka mukavaa hänenkin on tulla kotiin, kun on pyykätty ja siivottu jo valmiiksi, ei tarvi enää työpäivän päätteeksi sitä tehdä, että ajattele jos siinä vielä olisi vauva tissillä ja kolme koululaista..

Jotenkin tuli sellainen olo, ettei nyt ehkä kuitenkaan ole ihan täysin kielteisellä kannalla, naureskelee kun kerron näillä sivuilla käyväni. Mutta ei siis ainakaan ihan pöljäksi hauku!

Muumimammako se oli jolla on pikkuisella leikkaus edessä?? Minulla on esikoinen erityislapsi, jonka diagnoosi selvisi vasta kun keskimmäistä odotin ihan viimeisimmiläni. Esikoistyttö on lyhytkasvuinen ja siis toooodellla harvinaisella diagnoosilla. Ihan samanmoista ei löydy toista Suomesta. Sen vajaan kahden vuoden aikana, kun meilläkin etsittiin syytä huonoon kasvuun, jouduimme paljon asumaan sairaalassa. Ja kaikenmoisia kamaliakin kokeita ja pikku leikkauksia tehtiin. Osaan jotenkin eläytyä tuohon sinun tilanteeseesi. En siis tarkoita, että teillä pikku leikkaus, vaan että sairaalassaolo on tuttua. Ja rankkaa, olen sitä mieltä. Vielä kun on ne toisetkin lapset pystyttävä huomioimaan. Meillä ei silloin ollut muita lapsia vielä, onneksi toisaalta.

Voimia sairaalassaoloaikaan koko perheelle, ja varsinkin urhealle pikkuiselle.

Nyt pitää jatkaa työntekoa, heips vaan!

Vierailija

Lisään tuon la:n listaan, jossain vaiheessa.

Oma napa: kp21/26 ja olin jo hiukan toiveikas kun perinteiset menkkajomotukset eivät olleet vielä eilen alkaneet, mutta tänä aamunahan ne sieltä jo saapuivat:( Siis turha tilata mitään testejä ja elokuulle mentiin:((

Plussasäteitä kuitenkin muille vielä piinaileville+++++++++++++++

Vierailija

No, enpä itsekään ole kovin aktiivinen ollut... Onnea työhaastatteluun pääsystä! ¨

Meillä on edelleenkin miehellä mietinnän alla tämä neljännen lapsen hankinta. Viime viikolla jo näytti hiukan vihreää valoa, mutta meni puihin... Perjantaina sanoi, että miettii vielä ja kertoo huomenna (siis viime lauantai)mitä mieltä on. Haluaisi kuulemma kovasti, mutta... tämä mutta tulee aina :( Nyt olen hillinnyt itseni enkä ole kysynyt mitään koko asiasta, vaikka mieltä painaa kovastikin. Eiköhän tuon vitkastelun voi tulkita kielteiseksi mielipiteeksi... en tiiä. Voisi kyllä suoraan sanoa jos ei halua, koska tietää, että olen itse aivan mielettömässä kuumeessa. Mies lähti tänään työmatkalle, tulee huomenna. Ajattelin, että maltan mieleni viikonloppuun ja jos ei sitä ennen itse ota asiaa puheeksi, minä teen sen.

Vierailija

Yrittelin tuossa vähän aika sitten päästä tänne sivuille, mutta ei onnannu. Liekö ongelma meidän päässä vai vauva-sivun päässä... Tiedä sitten, mutta samapa tuo.

Vielä tuosta miehen pehmittämisestä. Meillä mies kyllä sanoo, että neljäs olisi kiva, mutta... auto (farmari nyt, uusi)...asunto (jokaisella lapsella nyt oma huone, mihin vauva??)... Että se jaksaa murehtia, tai kai se on hyvä, että joku huolehtii niistäkin asioista, mutta en minä jaksa. Eiköhän ne ajallaan hoidu.

En kuitenkaa halua " pakottaa" miestä lapsen hankintaan, koska se on kuitenkin molempia koskea juttu, eikä toista voi ohittaa tämän kaltaisissa asioissa. Olen sanonut, että sanoo suoraan, jos ei enää halua yrittää uutta tulokasta, mutta kun ei sano juuta eikä jaata... Täytyy puhua viikonloppuna asiat selviksi, että pääsis elämässä eteenpäin... meikäläisen ajatukset pyörii vaan vauvoissa. Jos isännän kanta on selkeä ei, niin sitten täytyy tarpoa eteenpäin ja keksiä muita juttuja... :)

-kauniita unia-

Vierailija

Hieman kateellisena täällä luin sinun viestiäsi, itsellä on kp 26/25-39 ja onneton tein testin, ja tietty puhdas nega, ei siis viivan paikkaa muuta kuin kontrolli, joten kyllä sinua voi jo onnitella!!!!

Toivottavasti tullaan pian perässä kaikki me muut haaveilijat!

Vierailija

Ja Sanz:

kyllä, olin Helmiksissä, kun tuo kuopuspoikamme syntyi 10.2.04 :)

Muistit siis oikein! :)

Olikos sulla Sanz tyttö vai poika? ;O

Ja kiitos toivotuksista, onnea tuolle sairaalareissulle tarvitaankin..

Vierailija

Meillähän mies hannailee tuon nelosen suhteen myös. Mutta oikeesti en edes uskois, että on sama mies kyseessä, kun kolmosen kohdalla oikeesti oli niin vastaan että ja suunnilleen raivona mulle, kun silloin hirmusti kuumeilin. No, minähän se sain tahtoni läpi ja onneakin oli pelissä, jotta tämän nuorimmaisemme saimme. Heti plussasta oli tosin täysillä mukana ja ei enää yhtään epäröinyt. Vähän oli lähipiiri ihmeissään, kun kuitenkin jotkut tiesi meidän tilanteen ja miehen vastustuksesta.

Tämä kolmonen vissiin sulatti lopullisesti miehen sydämen, koska nykyään jopa suostuu miettimään neljättä muksua. Minä en nelosesta juuri puhu, mutta sen verran että mies tietää, että olisin vaikka heti valmis. Mutta mies ottaa melkeen joka viikonloppu (viikot on töissä toisella paikkakunnalla) puheeksi vauvelin, joko niin, että olishan se kiva, mutta.... tai niin, että ei sitä kyllä enää..... Mutta kuitenkin taitaa jossain määrin haaveilla itsekin, kun kuitenkin ottaa puheeksi. Hassuja nuo miehet, ne taitaa pelätä etukäteen kaikkea mahdollista mitä neljäs toisi tullessaan yms.

piipero

Vierailija

Olen jo pojan synnyttyä tietänyt, että leikkaus on edessä, joten olen kerennyt kypsytellä tätä ajatusta mielessäni jo reilun 1,5 v, mutta kieltämättä, kyllähän tämä tuleva mietityttää.

Pitää vaan toivoa, että kaikki menee ok, ja saadaan rakas poikamme kuntoon.

Kieltämättä mietin sitäkin, että jos kaikki ei menekään hyvin, niin kuinka sitten jaksaisin lasten kanssa.

En jaksa kuitenkaan maalata piruja seinille, joten elämme vaiheen kerrallaan, ja toivoen parasta ja peläten kyllä pahintakin.

Sydämessä ja sylissä olisi kyllä paikka uudellekkin vauvalle, joten vaikka sitten uhkarohkeina, aiomme koittaa kohti toivottua päämäärää.

Meidän pojan sairaus on vissiin kanssa melkoisen harvinainen, ihan vastaavanlaista ei ole kyllä vastaan tullut, vaikka kovasti " toivoisin" niin, vertaistuen jne. kannalta.

Muistankohan nyt ihan oikein nikin, mutta tuo edellinen kirjoittaja, oliko Sintti37 ? ;O

Jos haluat kirjoitella, voin laittaa tähän osoitteeni:

muumimamma-04@luukku.com

niin voin kirjoitella privaatistikin kanssasi, mikäli niin haluat :)

Nyt toivotan kaikille mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua! ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat