G: Haluaisitteko kuolemanrangaistuksen myös Suomeen?

Vierailija

Mä kannattaisin. Kaikki pedofiilit ym. vaan saunan taa ja mustikka otsaan!!!

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Kun on meinaan ihan älyttömästi turvallisempi paikka asua. Onhan hyvät pelotteet.

Tekopyhät siellä murhaa murhaajia. Vaikken uskovainen juur olekaan, niin " Älä tapa" on mielestäni ihan hyvä ohjenuora.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tiedän kyllä, että useat pedofiileistä on itse ex-uhreja, mutta se ei todella lievennä asiaa, melkein päinvastoin. Miksi jatkaa hirveää rikosta kun itse tietää miten kamalaa se on?

Vierailija

Lisäksi rikollisuus vähäistä. Jos toimittaisiin esittämälläsi tavalla, voisi yhteiskuntamme muuttua turvattomammaksi.

Vierailija:

Lainaus:

Sen sijaan tuomioidennpituudet pitäisi olla moninkertaisia nykyiseen verrattuna. Eikä jumalauta vangeille omiin selleihin omia videoita ja vessoja ja kaikkee muita hyödykkeitä.

Vierailija

Jos verrataan esim. jenkkeihin on täällä rikollisuus huomattavasti vähäisempää ja rikokset ovat lievempiä. Myös rikoksenuusijoita on vähemmän.

Vierailija

Ja takaako se sen että rikoksia ei uusita? Tosiaan se että rangaistukset olis kovempia saattais kyllä auttaa. Kyllä ärsyttää sellanen että rikoksista istutaan vaan puolet jne.. mikä rangaistus se sellanen on? Elinkautisen pitäisi olla elinkautinen.. 12-15 vuotta ei ole mitään.

Vierailija

Olisitteko valmiit tappamaan kaikki murhaahat, tappajat, raiskaajat, pedofiilit, rattijuopot ilman lieventäviä asianhaaroja?

Mitä jos oma lapsenne ajaa autoa 0,5 promillen humalassa ja jää kiinni? Saunan taakse ja kuula kalloon vai?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sen sijaan tuomioidennpituudet pitäisi olla moninkertaisia nykyiseen verrattuna. Eikä jumalauta vangeille omiin selleihin omia videoita ja vessoja ja kaikkee muita hyödykkeitä.

Vierailija

Luepa tämän ketjun viestit uudelleen, niin voit päätellä jotain vastaajien älykkyydestä.

Kuolemanrangaistusta on helppo kannattaa, kunnes alkaa miettiä sen vaikutuksia tarkemmin. Mihin vedetään ikäraja? Miten on mielenterveysongelmaisten laita? Entä vammaisten? Mitä jos ajat autolla vahingossa jonkun kuoliaaksi? Oletko valmis kuolemaan itse sen vuoksi?

Ja jo aiemmin mainittu seikka, mitä jos vaikka lapsesi ajaa autolla 0,5 promillen humalassa? Kannatatko hänen teloittamistaan?

Kuka vetää rajat, mitkä rikokset ovat niin pahoja, että teloittaminen on sallittua.

Tässä muutama asia mietittäväksi, en jaksa kirjoittaa enempää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat