Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi PASKA. Multa lähti ääni, ei tule kuin pientä pihinää, kun koittaa jotain puhua.

Vierailija

Pitääköhän tässä nyt pitää huominen päivä saikkua, olen nimittäin päiväkodissa töissä. Mitä itse tekisitte? Pari päivää ääni on ollut maassa, mutta kuumetta ei ole ollut, mitä nyt pientä köhää.

Kommentit (4)

Vierailija

Riippuu vähän tilanteesta.Voitko delegoida puhumispuolen muille tädeille? Olen itsekin ollut ääni kadonneena lasten kanssa ja en ole.

Jos pitää itse ryhmää vetää niin tuskin onnistuu.Nopeamminhan se paranee jos saat täysin lepuuttaa kurkkuasi.

Vierailija

Sulle on todennäköisesti laryngiitti ja siihen ei auta kuin äänilepo. Jos menet töihin, siellä on täysin mahdotonta olla puhumattomana ja kuiskailu on pahinta mitä tuossa tilanteessa voit tehdä.

Anna äänen levätä. Muuten tilanne pitkittyy ja saattaa aiheuttaa pysyviäkin ongelmia.

Vierailija

Hoitona ehdoton äänilepo. Sain myös antibiootin, vähän niinkuin varmuuden vuoksi. (Vaikka niinhän ei pitäisi tehdä).

Eli lääkäriin mars!

Vierailija

päivässä viimeiset 20 vuotta ja juonu pullollisen kossua päälle" eli siis aivan kamala. lopuks ei saanu oikein mitään ääntä kuulumaan. työkaverit passitti lääkäriin joka passitti saikulle. ja siis täyskielto puhumiselle, muuten olis voinu ääni lähteä lopullisesti.

Uusimmat

Suosituimmat