Kukaan vaihtanut ihan toiseen ammattiin kolmekymppisenä?

Vierailija

Olen tradenomi ja ikää kolmekymmentä ja työt ei nappaa yhtään. Mielessä kiiluisi toinen amk-tutkinto, mutta siihen menisi taas se 3,5 vuotta.. Onko kukaan uskaltanut tässä iässä toiseen niinkin pitkään kouluun? Sitten kun on vielä kaksi pientä lastakin..

Niin kyllästyttää papereitten pyöritys ja sihteerin hommat!

Kommentit (11)

Vierailija

Hienosti onnistuu:) Yliopisto on siitä fantastinen ja suotuisa koulu, että se on hyvin itsenäinen ja vapaa. Vain sinä määrittelet koska, miten ja kuinka paljon opiskelet milloinkin. Etäopiskelu mahdollistuu kirjatenteillä monissa aineissa hienosti!! Itse opiskelen kasvatustieteiden maisteriksi ja hoidan lastani samalla kotona. Yhtenä tai kahtena päivänä viikossa olen lähiopetustunneilla koulussa pari tuntia, jolloin järjestän tutun hoitajan kotiin. Tämä on ihanaa; saan käyttää aivojani ja edetä urallani ja samalla viettää paaaljooon aikaa lapseni kanssa ja pitää hänet kotikoulussa. Että tsemppiä vaan:)

Vierailija

Työ on kyllä mielekästä, mutta kiire on kova ja palkka huono.Myös vastuu välillä painaa. Olen yli 30 v. kahden lapsen äiti. Yliopisto-opiskelua myös mietin, mutta oman alan jatko-opinnot ei oikein motivoi. Palkka olisi edelleen huono ja työnkuva ei kiinnosta. No ehkäpä opetusala voisi kiinnostaa...pitää miettiä taasen vakavasti.

Vierailija

Papereitten jatkuva pyöritys ei vaan jaksa innostaa yhtään enää. Kätilön työ on myös mielenkiintoinen. Varmasti toki raskas ja vuorotyö.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat