sukupuolen varmuus rakenneultran perusteella

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Osaako kukaan sanoa kuinka varmaksi lääkäri osaa määritellä sikiön sukupuolen rv 19+4? Olimme aamupäivällä ultrassa ja siellä veikattiin tyttöä. Onko tähän luottamista vai onko monella kokemuksia siitä, että ultrassa olisi veikattu väärää sukupuolta? Hirveä himo mennä vaateostoksille, mutta uskaltaako sitä kuitenkaan????

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Onko tästä jo kauankin aikaa? Eikö siinä itsekin nää 4D-ultrassa kuvaruudulta vauvan aika tarkasti ja nykyään saa filmin mukaankin. Eli onko sitten haaroväli jäänyt kunnolla näkemättä ja lääkäri tehnyt arvauksen (en kyllä käsitä, että veikkausta lääkäri enää kertoisi eli on 100% varma jos kertoo).

Itse ens kuussa olen menossa tohon 4D-ultraan rv 25+3 silloin...

Vierailija

Kävin 4d-ultrassa viikolla 21. Sillon minulle sanottiin että tyttö tulee. Kävin vielä viikolla 28 " tavallisessa" ultrassa ja minulle sanottiin että todennäköisesti tulee tyttö. Eilen kävin rakenneultrassa ja huomasin kuvaruudussa kaksi " palloa" . Kysyin lääkäriltä etä mikä tuo on. Lääkäri katsoi kätilöä ja sanoi että ollaan jalkovälissä. Sitten itse sanoin että nehän ovat kivespussit. Lääkäri totesi siihen että hän ei ole ainakaan IKINÄ nähnyt tuollaisa tytön " varusteita" . Kätilö myös naureskeli ja sanoi että ei hänkään ole ikinä nähnyt noin pyöreitä ja turvonneita häpyhuulia. Joten meidän tyttö muuttui pojaksi.

Kuulin myös että jollain muullakin oli käynyt niin että 4d-ultrassa sanottu väärin.

Vierailija

Kiitti vastauksesta. Voi olla, että se teidän täti sotki vaikka siihen napanuoraan sitte. Meillä se tuntui olevan niin varma asiastaan, esitteli siinä mm. napanuoran ja selvitti millainen se on rakenteeltaan ja millainen pippeli taas puolestaan on ja kivespussejakin kuvaili hyvin yksityiskohtaisesti. Eli enköhän mä uskalla pari poika pukua ostaa, kun en kuitenkaan aio mitään seiniä tai muita ruveta maalaamaan:). Tsemppiä sulle odotukseen, kerro tosiaan sitten kumpi tuli, rinssi tai rinsessa.

Vierailija

aloin viestejä luettuani pohtia mahdollisuutta, ettei meille olisikaan tulossa tyttö, kuten lääkäri r.ultrassa 19+5 sanoi. Kun olen ostanut ja saanut lahjaksi kasapäin " tyttövaatteita" . Eikä mitään punasia paitoja ja housuja, vaan oikein kunnon vaaleanpunaista ja mekkoja jne., esim. Lennen aivan ihana v.punainen haalari. Eli mitähän niillä teen, ja mihin vaatteisiin vauvan puen jos onkin poika...

Dagmar ja " Lotta" 26+5

Vierailija

Mä en itseasiassa tiedä, että mitä se ultraaja-täti siellä rakenneultrassa siellä jalkojen välissä näki, kun oli niin varma siitä että se on poika... Se kyllä sanoi meille, että katsokaa itse, muttei me siitä mitään selvää saatu... Ja sen muistan, että hän totesi että " tuo napanuora on kyllä tuossa vähän edessä" , eli luuliko sitä pippeliksi vai???

Tosiaan meillä se sukupuoli vaihtui ja olikin sit rv 31+0 tyttö.. Mutta niin kauan kuin tuo vauva tuolla masun puolella on, niin ei voi olla varma et kumpi se on. Lupaan käydä tänne sit kertomassa, että kumpi ultra oli oikeessa. ;)

Vierailija

jokaiselta on ultra veikkaukset menneet aivan nappiin:)

Mutta käynkin äitipolilla joka neljäs viikko ultrassa sekä kontrollissa.Et usein pääsee arvuutteleen haaroväliä.

Kertaakaan ei ole rakenneultran veikkaus muuttunu odotuksien myötä.

Eka oli tyttö alusta loppuun,toka poika ja nyt odotetaan tyttöä.Mutten satavarma kumminkaan ole,voihan se erehdys sattua mun kohdalle vaikka nyt sitten;)

Viininpunaisen toppapuvun ostin kyllä vauvalle,mutta saahan sen myytyä pois jos sattuukin oleen poika.Pojallekkin on vaatteet valmiina,et ihan sama kumpi sieltä sitten tuleekaan.

Kunhan nyt vain saadaan terve vauveli kotiin asti..muuta en toivo!

Vierailija

Hei,

Onko kellään kokemuksia virheveikkauksesta niin päin, että 99% pojaksi veikattu muuttuisikin tytöksi. Meillä ultra-th näki (20+6) pippelin ja kivespussit monestakin eri kulmasta, ja sanoi, että ei hän tietenkään koskaan voi varmaksi sanoa, mutta kyllä tämä nyt niin varmasti kuin hän uskaltaa sanoa on poika. Olen ymmärtänyt, että veikattu tyttö voisikin olla poika helpommin kuin poika, jolla on jo heiluttimet nähty, tyttö. Itse ajattelin jo uskaltautua shoppailemaan.. (ja toki siis tiedän, ettei sukupuolta tietenkään voi koskaan tietää ihan 100,00% varmuudella ennen syntymää).

Vierailija

että rakenneultrassa (viikolla 20+4) kätilö sanoi vauvan olevan 98% varmuudella poika. No, kyllähän tuo aika luotettavalta jo tietty kuulosti.. Mutta sit ultrassa rv 31+0 gynekologi sanoi, että tyttö on tulossa! :o Nyt mennään sit rv 35+4 ja eiköhän tuo tässä muutaman viikon kuluessa selviä, että kumpi se nyt on...:)

Vierailija

Me kävimme Medisonarissa Turussa. Ystäväni ystävä jolle sanottiin väärin oli käynyt jossain helsingissä. En huomannut kysyä että missä. Uskon kuitenkin että virheprosentti on TODELLA pieni. MEillä taisi vain olla huonoa tuuria.

Vierailija

Oho, en huomannut, että sulla Eppa oli käynyt just noin kun tossa edellisessä viestissäni kyselin. Voisitko kertoa mihin he ekassa ultrassa perustivat veikkauksensa pojasta? Siis näkyikö poikavehkeitä jalkovälissä? Tiedän, että tämä on tavallaan tarpeetonta arpomista, mutta saahan sitä miettiä:).

Vierailija

Turun Medisonarissa ei ollut silloin vielä mahdollisuutta saada dvd:tä. Tavallisia kuvia sain kyllä yllin kyllin vauvan kasvoista. Täytyy myöntää että en itse edes huomannut kun tutki tuon jalkovälin. Hassua kuitenkin että kävin vielä toisella lääkärillä jolla on todella paljon kokemusta ja hänkin veikkasi väärin. Tämä toinen ultra tehtiin ihan tavallisella ultralla viikolla 28. Ehkä poikamme kivespussit eivät vaan olleet vielä kehittyneet silloin.

Vierailija

Ja ostinkin ihanan pinkin toppapuvun " tytölle" Jonka sitten lahjoitin ystävättäreni tytölle, Kun en pojalle viitsinyt ihan koko pinkkiä pukea päälle....

Eli meidän 100% varma tyttö olikin pippelillä varustettu :)

Vierailija

Sitten viikolla 31+5 ultrassa sanottiin 100% varmuudella pojan olevan tulossa, pojan vehkeet siellä näkyikin...itsekkin siis näin. Mutta katsotaan nyt kumpi se sitten lopulta on..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat