Suositelkaa tukisukkahousuja, mikä merkki hyvä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Toisessa jalasssa suonikohjut äitymässä pahaksi ja nivusta jomottelee joka päivä ja " huulessakin" on jo herneenkokoinen kohju... Seisomatyö (myyjä). Pikaista apua pitäis saada. Instrun oli ainakin kalliit kun kysyin (88¿), vaikka varmasti hyvät oliskin. Ei vaan rahatilanne salli niitä.

Kommentit (5)

Vierailija

Meidän instrusta ei ollut muta saatavilla kuin ne mitojen mukaan tilattavat. Entäs Anitan tai Amarin sukkahousut, onko niistä kenelläkään kokemusta. Mulle on pakko olla ihan sukkahousut kun pahimmat ongelmat on tosiaan nivusissa ja häpyhuulissa..

Vierailija

Ostin äitiyssukkahousut (Instrun halvemmat, sigvaris) ja ne eivät sopineet mulle ollenkaan. Puristivat inhasti masusta ja veti kävelyasennon ihan takakenoon. Ensimmäistä kertaa myös supisteli levossa. Vein siis sukkikset takaisin, enkä ole sittemmin yrittänytkään.

Pohdin vaan, että olisiko markkinoilla lahkeellisia äideille tarkoitettuja alushousuja, jotka auttaisivat kyseisiin vaivoihin? Niiden kanssa voisi sitten pitää stay upeja tai polvisukkia. Oon käyttänyt sigvariksen lääkinnällisiä tukisukkia (hinta noin 60 eur/pari) ja ne ovat kyllä olleet ihan mielettömän hyvät!

Nyt viimeisimpien viikkojen aikana oon käynyt lymfassa, kun mulle on tullut turvotusta. Hoitaja/hieroja/terapeutti sanoi, että hoidolla voidaan myös ehkäistä kohjuja ja raskausarpia, voisiko siitä olla apua?

Mia79 ja masumöyrijät rv 32+3

Vierailija

mulla on anitan sukkahousut. mielestäni ne tukee parhaiten just pohkeiden-säärien aluetta. muualla tuki on paljon vähäisempi. muuten kyllä oon tykännyt, paitsi että haaraosasta valuu helposti alaspäin ja saa olla vähän väliä nykimässä niitä ylöspäin...

Vierailija

Instrusta löytyy myös halvempi malli tukisukkahousuille. Hinta muistaakseni 33¿. Ei niin tukevaa materiaalia kuin tuo sun sieltä kysymäsi malli mutta kelpo sukkahousut kuitenkin. Ja huomattavasti miellyttävämämmät päällä kuin noi kalliit vastaavat!! Vastaa tukiluokituksessa samaa kuin lentosukat. Suosittelen, on ainakin paremmat kuin ei mitään tukea!!! Merkki on Sigvaris, malli comfort. Ja löytyy myös stay up:pina.

Kisu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat