Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

toispuoleinen maha

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

ajattelinpa kysäistä että onko muilla napa vinossa? heh!

mulla on napa, navan verran oikealla. näyttää hassulta. onko normaalia. maha on kyllä aivan selvästi jyrkempi vasemmalta sivulta ja myös potkut tulevat sieltä. pitäisi olla pää alaspäin. kommentteja?

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla myös vauveli viihtynyt täysin samassa asennossa jo pidempään, kuin sinulla oli! Pää oikean tisun alla (välillä kyllä puskee kylkiluihin..) ja selkä oikealla puolella myös. Aika hauskan näköistä, ja kiva, kun pään todella tuntee niin hyvin kädellä!! :)

H 38+3

Vierailija

toispuoleinen maha. Oli " hauskannäköinen" . Ja se johtui siitä, että vauva oli täysin perätilassa. Istui siten, että pää oli oikean rinnan alla, selkä siis oikean käden suuntaan ja jalat olivat aivan kippurassa tuolla vasemmalla alhaalla. Syystä vasen puoli jäi siis tyhjäksi. Päätä oli kiva silitellä, kun se oli tuossa " hollilla" . Pikkumies on nyt reilut kaksi kuukauttaa ja voi oikein hyvin:).

Vierailija

Mulla masun ulkonäkö vaihtelee välillä hurjastikin, riippuen siitä, mitä pienet päättävät tehdä. Välillä molemmat köllöttelevät peput pystyssä ja masuun ilmestyy " kanjoni" vauvojen väliin. Ja välillä toinen asettuu oikein kunnolla kylkeä vasten ja masu on ihan toisella puolella. Joten eiköhän ihan normaalia ole! :)

Mia79 ja masumöyrijät rv 32+3

Vierailija

Heh, joo se oli/on aika hauskan tuntuista, kun päätä pystyi silittämään ja tunsi ihan selvästi. Nyt onkin ihanaa, kun sitä päätä on voinut silitellä ihan luonnossa. Vauvallani olivat jalat tosi tiukassa paketissa, kun hän syntyi. Niitä sitten sairaalassa venytettiin suoriksi ja lääkärintarkastus oli pari kertaakin (lonkkia tarkistettiin). Kaikki oli/on ok ja hän on ihana pikkumies:).

Aiotko synnyttää alatietä vai sektio?

Vierailija

Eli mulla on kanssa napa kallellaan toiseen suuntaan. Seisoessa ei niin huomaa mutta kun käy makuulle niin on aivan selvä!! Aika hassunnäköinen!! =)

Kisu rv 25+5

Uusimmat

Suosituimmat