Mitä päälle baariin?

Vierailija

On vierähtänyt useampi kuukausi (ts. reilu puolitoista vuotta), kun olen käynyt baarissa. Lauantaina olen kuitenkin lähdössä vähän hummailemaan. Mikä on in vaatetuksessa?

Tässä vähän taustatietoja minusta, jos se helpottaisi neuvojen antoa =)

- Ikää 23v

- pituutta 170cm ja painoa 55kg

- tummat pitkät hiukset

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Eli mulla ikää 22 ja 165cm ja 52kg tummat pitkät hiukset.

Itse puen mustat siistit housut ja hienomman topin tai näin kylmemmällä esim 3/4hiha puseron jossa satiininauha venepääntiessä ja rannekorun kaulakorun ka korvikset, aidot.. Hiukset kiinni vain osittain, eli vaikka etuosio pinnillä ylös.

Miltäs tällainen kuullostais?

Vierailija

Ikää mulla 25, pituus 160cm ja paino 53kg ja tummat puolipitkät hiukset. Aion laittaa ruskean vähän erikoisemman polvipituisen hameen ja vihreän itse ommellun nätin topin ja ruskeat saappaat, sekä ohuet sukkahousut. Hiukset kiharran ihan pienelle kiharalle ja korviin isot korvikset. Laukku sopii muuhun vaatetukseen.

Normaalisti pukeudun farkkuihin ja johonkin kivaan t-paitaan+tennareihin, mutta nyt tekee mieli vähän panostaa.

Toivottavasti sait jotain vinkkejä. Mukavaa lauantai-iltaa!

Vierailija

Se hame on tosi paksua kangasta ja ajattelin laittaa sen kanssa sukkahousut sekä sellaiset mokkasaappaat. Enpä tiedä. Ei tästä kysymyksestä nyt sitten ollut mitään hyötyä, kun kerrankin haluis vähän laittautua niin automaattisesti on " horatsu" .

Vierailija

kuulostaa hyvältä :)! Älä välitä läskien ja kateellisten av-mammojen kommenteista ;). Et näytä varmastikaan miltään horatsulta, vaan upealta :)

Vierailija

Millä vuosisadalla te elätte? Ap:lle laita rohkeasti vaan hame ja näin pakkasella käy saappaat hyvin :)

t. Eräs, joka käyttää töissäkin polvipituista hametta ja saappaita

Vierailija

Polvipituinen hame huorahtava? Siihen seuraksi toppi, jossa ei ole edes suurta kaula-aukkoa. Paksuja sukkahousuja en viitsi laittaa koska muuten tulee baarissa kuuma. Kiharat tulevat olemaan afrot ja korvakorutkin tyyliin sopivat. Asuni ei ole huorahtava vaan enemmänkin rock. Mutta samapa mulle mitä täällä ajatellaan.

Laita vaan ap. se suunnittelema hameesi. Minusta se kuulostaa hyvältä. Täällä on taas tätä porukkaa...

Vierailija

mulla olisi sellainen ruskearuudullinen aika lyhyt hame, jonka voisin laittaa mutta ei ole oikein mitään sopivaa paitaa siihen. Ajattelin, että joku neule voisi olla ok, ettei tulisi liian " rohkea" asu.

Kiitos vastauksista.

Vierailija

Isot korvikset ohuet sukkahousut ja kiharretut hiukset = halpa ja helppo!

11, jos käytät töissä minihametta niin et varmaan tuollain asusta. =)

Vierailija

mistä lähtien POLVIpituinen hame on ollut hutsumainen ja liian lyhyt? Kaikilla pankki- yms. toimihenkilöillähän on sen mittaiset tai lyhyemmät. Ilmeisesti nilkkapituinen on ainut tarpeeksi peittävä tämän palstan mukaan

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat