quinny buzz

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

löytyykö kenelläkään kokemusta?

halusin alunperin pienet näppärät, kevyet, isopyöräiset rattaat, mutta tuntuu ettei sellaisia ole olemasakaan, joten olen ajatellut " tinkiä yhden/kahden pyörän koosta" .

nyt kyselisinkin kokemusta. onko näppärät? tulisi reilu 1v:lle käyttöön. lähinnä jos autolla liikutaan ja ensi kesänä kun neiti 2v, eli ei tarvii hangessa pärjätä.

Kommentit (7)

Vierailija

Itse kyselin Buzzeja paikalliselta Quinny-jälleenmyyjältä, koska musta ne näytti kans aika näpsäköiltä. Ko. liikkeessä sanottiin, että ne olisi vedetty pois Suomen markkinoilta jonku turvallisuusseikan vuoksi.

En oo sen enempää katellut, että pitääkö tuo paikkaansa, mutta jos pitää, niin voi selittää miksei kokemuksia suomalaisilla paljon rattaista löydy. Saksan nettikaupoissa musta näytti noita olevan, eli tilaamalla varmaan sais Suomeenkin.

Vierailija

olevan tulossa. Jostain syystä maahantuoja tuntui muuten ainakin alkuun päättäneen tuoda Suomeen lähinnä Speediä ja Zappia. Buzzia piti kysellä erikseen.

Vierailija

piiitkästä aikaa täällä.

eli ohi meni buzz tarjous, mutta olinkin jo tullut siihen johtopäätökseen, että ehkä turhan suuret/siis leveät. kävin viikonloppuna katsomassa rattaita ylipäätään ja petyin kuinka isoja kaikki quinnyt ovat.

jopa zappit aika kokoiset. ihanat kyllä. olisi varmaan muuten lähteneet mukaan, mutta kun ei saa minkäänsortin lepoasentoon niin ei toimi 1v3kk kanssa.

speedejä olin ajatellut myös ennen kauppaan menoa, mutta meillä nyt hartanin skaterit niin oli vähintäänkin saman kokoiset. liukkaammin pyöri kyllä paikallaa, mutta vähän niinkuin matkaratas/kesäkäyttöön uudet rattaat tulis, niin sirommat sais olla.

nyt olen päätynyt katsastamaan vielä emmaljungan skootterit, jos turhan isot, niin ostan simppelit brion ponyt joihin täytyy sitten katsoa tarviiko isommat rattaat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat