Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään ollut alkuraskautta, jossa rinnat eivät ole olleet kipeät?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ehkä hölmö kysymys, mutta mulla nyt raskaus ihan alussa ja rinnoissa ei mitään oireita, kun esikoisesta tiesin olevani raskaana juuri rintojen arkuudesta ja olen ymmärtänyt että se on yleensä ensimmäinen raskausoire....nyt ei mitään, ei edes tuntemuksia mahassa, ainoastaan pahoinvointia parin päivän ajan. (ja raskaustesti siis positiivinen jo viime perjantaina!)

Mieli kehittelee vaikka mitä, sanokaa nyt että tämäkin on normaalia...;) ??

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla on aina ollut ihan pienesti arat rinnat silloin. Nyt toista odottaessani vain nännit olivat hiukan normaalia aremmat (imetin vielä silloin) juuri kun menkkojen piti alkaa. Molemmilla kerroilla tuntemukset loppuivat parin päivän aikana eli kun menkkojen alkupäivä oli ohitettu päivällä... Eikä ole sen jälkeen ollut kipeät rinnat eikä nännit.

Charlotte ja poika 5kk ja rv 8+6/9tasan

Vierailija

Ei kipua tai vihlontaa, ei turvotusta (kuppikoko ei ole muuttunut), nännit eivät ole ulkonäöltään muuttuneet miksikään tms. Vasta ihan viimeisen kuukauden aikana on nännit olleet ihan pikkiriikkisen kostean tuntuiset joskus aamuisin.

Manna 36+6

Vierailija

Ekassa raskaudessa olivat tissit tosi kipeät alussa, nyt en ole huomannut mitään muuta kuin kuppikoon kasvua. Oikein kiva, vielä voi nukkua vatsallaankin :-) (rv17)

Vierailija

Vasta joskus rv 16 tienoilla rinnat tuli vähäksi aikaa kipeiksi nyt tokalla kertaa, nyt ei ole enää. Ehkä vähän herkemmät kuin normaalisti, mutta voi hyvin taas olla kotona ilman liivejä pelkässä paidassa kun ei satu.

Normaalia siis.

t. Tuuliina 24+2

Vierailija

Kahdessa raskaudessa ei ole rinnat reagoineet millään lailla, ei turvonneet, ei kipeät, ei kertakaikkiaan mitään ole tapahtunut.

Nyt tässä raskaudessa sitten olivat kipeät alussa ja vieläkin välillä.

Lahja rv 32+5

Uusimmat

Suosituimmat