Mihin pk-seudulla alkuraskauden ultraan???? Suositelkaa??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Surffatessa en löytänyt kuin Femedan ja Keskustornin gynekologit, missä kävin ekassa raskaudessa ja mielestäni oli kallista (104e) ja tympeä lääkäri silloin...

Hinnasta ei niinkään väliä mutta mulle olis tärkeetä että lääkäri olisi ns. " symppis" eli ihana :)

Olen aika aikaisin liikkeellä, ajattelin varata tuonne marraskuun loppuun kun silloin olisi jo 8 viikkoa taulussa. Jos sinne asti päästään!

Kiitos jo etukäteen, varmasti kiinnostaa muitakin :)

Kommentit (4)

Vierailija

Meille tehtiin alustavat lapsettomuustutkimukset siellä. Tuntui sitten luontevalta mennä sinne alkuraskauden ultraan, kun tulinkin yllättäen luomuna raskaaksi. Lääkärin nimeä en viitsi mainita enkä edes tiedä, onko hän enää siellä töistä, sillä ultrasta on jo kolme vuotta aikaa. Väestöliiton sivuilta näet hinnat. Kelan osuus hyvitettiin ainakin silloin heti alta pois.

Vierailija

Minä olen käynyt Väestöliitossa,Kela korvaa osan hinnasta. Mari Sälevaara ainakin minusta empaattinen lääkäri,jota voin suositella.

Vierailija

Olin ihan tyytyväinen. Palvelu oli ystävällistä ja aika oli helppo saada myös lyhyellä varoitusajalla. Tapiolassa taisi olla kaikissa gyne-huoneissa ultra, mutta ei esim Leppävaarassa, joten aikaa varatessa on hyvä kertoa, että haluaa ultran. Ajanvaraus onnistui kätevästi netissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat